50 درصد از مددجویان کمیته امداد البرز ساکن کرج هستند
کد خبر: 3908227
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

50 درصد از مددجویان کمیته امداد البرز ساکن کرج هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) استان البرز گفت: 50 درصد از مددجویان استان البرز ساکن کرج و مابقی در سایر شهرستا‌‌ن‌های این استان ساکن هستند.

50 درصد از مددجویان کمیته امداد البرز ساکن کرج هستند

ابوالفضل فلاح‌قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد (ره) در سال جاری با افزایش 31 درصدی کمک معیشت و یارانه همراه بودند.
وی افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه، در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.
قنبری اضافه کرد: سعی داریم با فعالیت‌های مستمر شرایط را برای خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان این نهاد آماده کنیم.
وی یادآور شد: در سال جاری بیش از ۱۹ میلیارد ریال بابت کمک‌معیشت و یارانه ویژه به‌حساب ۲۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان البرز واریز شد.
این مسئول بیان کرد: خیران و کمک اقشار خیراندیش در سطح استان البرز در راستای تحقق نیازهای این قشر کمک شایانی داشته‌اند.
وی اضافه کرد: مددجویانی که بی‌سرپرست هستند(یتیم) و یا فرزندان خانوارهایی که سرپرستشان به دلیل ناتوانی جسمی، کهولت سن و بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند علاوه بر رقم واریزی امداد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین مبالغی را به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.
به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) استان البرز، 50 درصد از خانوارهای مددجویان در کرج و سایر خانوارها در سایر شهرستان‌های البرز ساکن هستند.

انتهای پیام
captcha