آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز
کد خبر: 3908068
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز

ثبت‌نام کلاس‌های مختلف آموزشی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری در البرز آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز

قاسم سلیمانی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری در البرز آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این دوره‌ها به صورت مجازی و حضوری در مراکز ثابت و سایر انجام می‌شود، افزود: آشنایی با قرآن کریم، نقاشی و تصویرسازی، بازیگری کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی، رباتیک، شعر و داستان نویسی، سفالگری و فعالیت‌های دیگر بخشی از این دوره‌ها را تشکیل می‌دهد. همچنین، قصه‌گویی، پرورش صدا و سلفژ، نجوم، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق و کارگاه‌های ویژه ناشنوایان و نابینایان از دیگر دوره‌های این کانون در تابستان است.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز با بیان اینکه دوره‌ها برای گروه‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: دوره‌های ویژه نوباوه (۴تا۶سال)، نوخوان (۷تا۸سال)، نونهال(۹تا۱۱سال)، نونگاه (۱۲تا۱۴سال)،نوجوان(۱۵تا۱۷ سال) است وگروه سنی ۱۸تا۲۲ سال هم می‌توانند در انجمن‌ها و کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت کنند.
این مسئول تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در کلاس‌های تابستانی می‌توانند به سایت اینترنتی www.kpf.ir و یا به مراکز کانون در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha