خدمت کریمانه کانون‌های مساجد البرز در دهه کرامت
کد خبر: 3907628
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

خدمت کریمانه کانون‌های مساجد البرز در دهه کرامت

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از خدمت کریمانه کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خبر داد.

خدمت کریمانه کانون‌های مساجد البرز در دهه کرامت

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از خدمت کریمانه کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت با توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: اولویت برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت امسال با توجه به شرایط کنونی و وضعیت هشدار در این استان به سبب شیوع کرونا به شیوه مجازی است و خدمت‌رسانی به نیازمندان با جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها و نذورات مردمی در قالب رزمایش مؤمنانه با توزیع بسته‌های معیشتی است.
وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) شروع شده و تا ۱۳ تیرماه مصادف با ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: آذین‌بندی مساجد و محلات از سوی کانون‌های مساجد و توجه به عملیاتی شدن شعار سال و عناوین روزهای دهه کرامت با توجه به ظرفیت‌های هر کانون و برگزاری محافل شب شعر مجازی و پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان در بزرگداشت دهه کرامت است.

انتهای پیام
captcha