دشمن به‌دنبال تغییر هویت جامعه است
کد خبر: 3907619
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
انجم‌شعاع:

دشمن به‌دنبال تغییر هویت جامعه است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: دشمن از فضای مجازی به‌منظور تخریب ارزش‌های اسلامی و الهی استفاده می‌کند و به‌دنبال تغییر هویت جامعه است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز دوشنبه، 9 تیرماه در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مجازی استانی لب‌زنی «دابسمش» و نقاشی کودکان با عنوان «روز قدس، میراث ماندگار» استان کرمان گفت: امام خمینی(ره) روز قدس را به‌عنوان یک میراث بین امت اسلامی به جای گذاشت تا در این روز مسئله قبله اول مسلمین جهان و اشغال فلسطین فراموش نشود.

وی با بیان اینکه مراسم روز قدس در بیش از 100 کشور اسلامی و غیراسلامی در دنیا برگزار می‌شود، افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های گرامیداشت روز قدس به سمت فضای مجازی رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به اینکه جشنواره لب‌زنی و نقاشی کودکان یکی از این برنامه‌ها بود که در گستره استانی برگزار شد، بیان کرد: بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این آثار در دو رشته نقاشی کودکان و لب‌زنی بوده است.

وی با بیان اینکه هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی باعث شد این جشنواره به‌خوبی برگزار شود و استقبال بسیار خوبی هم از آن شد، تصریح کرد: مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری جشنواره از افزایش هزینه‌ها و موازی‌کاری جلوگیری کرد که بسیار ارزشمند است.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه اگر برنامه‌ریزی وجود داشته باشد می‌توانیم از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده کنیم و مردم هم همکاری می‌کنند، افزود: دشمن از فضای مجازی جهت تخریب ارزش‌های اسلامی و الهی استفاده کرده و به دنبال تغییر هویت جامعه است.

وی با بیان اینکه باید با تولید محتوا اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان جامعه تبیین کرد، گفت: از مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری استان، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت صنایع مس شهید باهنر به‌واسطه همکاری مؤثر در برگزاری جشنواره تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha