اجرای پویش اهدای خون در البرز
کد خبر: 3903212
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

اجرای پویش اهدای خون در البرز

رییس بسیج محلات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: پویش اهدای خون در راستای اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور مدت یک هفته در البرز اجرا می‌شود.

اجرای پویش اهدای خون در البرز

حجت الاسلام و المسلمین ناصر مظلوم، رییس بسیج محلات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز از اجرای پویش اهدای خون در این استان خبرداد و گفت: این طرح بر اساس ابلاغ رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور از ۱۵ خرداد به مدت یک هفته اجرایی شده است.
وی افزود: برای اجرای هر چه بهتر این طرح و استفاده از ظرفیت مردمی، تمام مساجد، پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج استان پای کار آمده‌اند.
مظلوم گفت: این طرح که در قالب یک پویش مردمی با هماهنگی سازمان انتقال خون کشور و استان برای برطرف کردن نیاز امروز کشور به خون که بسیار جدی است،‌سازماندهی شده است.
این مسئول بیان کرد: برای هرچه بهتر اجرا شدن این پویش از تمام ظرفیت‌های استان کمال استفاده و بهره‌برداری می‌شود و با ایستگاه‌های سیار انتقال خون در استان هماهنگ‌های لازم شده است.
وی تاکید کرد: امروز از تمام کسانی که توانایی اهدای خون دارند می‌خواهیم تا به میدان آمده و نیاز کشور به فرآورده‌های خونی که همان اهدای زندگی است را برطرف کنند.
رییس بسیج محلات سپاه استان البرز یادآور شد: برای هرچه بهتر اجرا شدن این پویش با سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز، بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان هماهنگی شده تا کمک‌های لازم را داشته باشند.
وی گفت: طرح کمک‌های مومنانه حسب دستور مقام معظم رهبری که فرمودند به دلیل ویروس منحوس کرونا معضلات مختلفی را در کشور شاهد هستیم، اجرا شده است و بسیج در عرصه رزمایش مواسات و همدلی در سه مرحله اقدامات خوبی برای اقشار آسیب‌دیده انجام داده است.
مظلوم با بیان اینکه امروز یکی از نیازهای کشور بحث اهدای خون است، یادآور شد: بسیج ثابت کرده در هر میدانی وارد شده با موفقیت آن مشکل را برطرف می‌کند و امیدواریم با اهدای خون که اهدای زندگی است این کمبود را در کشور برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha