آزادی سه زندانی زن سرپرست خانواده در البرز
کد خبر: 3902990
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

آزادی سه زندانی زن سرپرست خانواده در البرز

سه نفر از زندانیان زن جرائم غیرعمد توسط موکب حضرت زهرا(س) ستاد عبازسازی عتبات عالیات استان البرز آزاد شدند.

آزادی سه زندانی زن سرپرست خانواده در البرز

اعظم منائی، رئیس هیأت موکب حضرت زهرا (س)، امروز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز گفت: از نگاه قرآن یکی از کارهای نیک آزادی بردگان است، اما با توجه به اینکه در این روزگار که بردگی به شکل دوران گذشته وجود ندارد کاری که معادل آن انجام می‌شود آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.
وی افزود: با توجه به اینکه در این روزها همه درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و در ماه مبارک رمضان توسط رسانه‌های جمعی در خصوص آزادسازی زندانیان به درستی اطلاع‌رسانی نشد موکب حضرت زهرا(س) تصمیم به انجام این کار گرفت.
این مسئول با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با دفتر زندان و مددکاری شهرستان فردیس، اظهار کرد: ماندن افرادی که به واسطه جرائم غیرعمد اعم از مالی و حوادث در زندان هستند اثرات تخریبی بسیاری بر روی این افراد و خانواده‌های آنها دارد که غیرقابل جبران است.
منائی با بیان اینکه زندانیان آزاد شده، زن هستند، افزود: اگر زن سرپرست خانواری در زندان باشد اثرات مخرب بیشتری در سطح اجتماع خواهیم داشت.
وی بیان کرد: مبلغ آزادی هر زندانی چهار میلیون تومان بود که از سوی موکب حضرت زهرا(س) مبلغ 9 میلیون تومان پرداخت شد و مابقی آن توسط تیم پرچمداران حسینی ستادبازسازی عتبات عالیات البرز تامین و جمعا مبلغ 12میلیون دیه برای سه زندانی زن جرایم غیرعمد پرداخت شد وآنها به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام
captcha