مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد
کد خبر: 3902903
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به دلدادگان پیر جماران و پیروان رهبری و ولایت تسلیت گفت.

مجلس یازدهم در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) حرکت خواهد کرد

به گزارش ایکنا از البرز، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، فرا رسیدن سی و یکمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به دلدادگان پیر جماران و پیروان رهبری و ولایت تسلیت گفت.
متن پیام علی حدادی به این شرح است:
بسمه تعالی
نقش امید در گذشته انقلاب شکوهمند اسلامی یک نقش انکار ناپذیر است که پیشوای این امید بخشی امام خمینی(ره) است که وعده الهی را به گوش جهانیان رساند و این حرکت عظیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ادامه خواهد داشت.
امام راحل(ره) ارزش‌های فراوانی را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشید و خمودگی ها را تبدیل به تحرک و تپش نمود.
امام خمینی(قدس سره) مردی از جنس آفتاب، عارفی صادق و خالص با درایتی مثال زدنی بودند و چهاردهم خردادماه یادآور ماتم و اندوه مستضعفین جهان و آزادی خواهان ظلم ستیز بود.
و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب(مد ظله العالی) نیمه خرداد هم اگر چه به اعتباری یک عزای فراموش نشدنی است، اما به اعتباری یک عید فراموش نشدنی و تاریخ ساز است و سرآغاز تحقق اراده مردم، وحدت و یکپارچگی است و ۱۵ خرداد ماه امتداد نهضت عاشورای حسینی و زمینه ساز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
اینجانب سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهادت مردان خدا در روز قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم شهید پرور تسلیت عرض می کنم و رجا واثق دارم مجلس انقلابی یازدهم تلاش خواهد کرد در مسیر آرمان‌های امام امت حرکت نماید و حال با توجه به آنکه به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سلامت مردم، توفیق حضور میلیونی عاشقان پیر جماران در حرم مطهر از آنان سلب شده است دگر بار با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و شهدا میثاق می بندیم و خود را آماده خدمت به مردم خواهیم کرد.
امید است امروز پرچم استقلال و عزتمندی ایران اسلامی سربلند با دستان توانمند فرزندان غیور امام با رهبری مقام عظمای ولایت بر فراز جهان به اهتزاز درآید.

انتهای پیام
captcha