برگزاری آزمون‌های عملی دانشگاه‌های خراسان شمالی به‌صورت حضوری
کد خبر: 3902712
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

برگزاری آزمون‌های عملی دانشگاه‌های خراسان شمالی به‌صورت حضوری

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: آزمون‌های عملی دانشگاه‌های استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون‌های عملی دانشگاه‌های خراسان شمالی به صورت حضوریبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار، در نشست کمیسیون دانشجویی که امروز، 13 خردادماه برگزار شد، با اشاره به اینکه اولویت آزمون‌های دانشجویان باید براساس آزمون‌های غیرحضوری باشد، اضافه کرد: رؤسای دانشگاه‌های استان به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا تمام توان خود را برای همکاری با دانشجویان استان به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه وضعیت خراسان شمالی در بحث شیوع کرونا قرمز است، افزود: وضعیت قرمز استان نیازمند اندیشیدن تمهیدات ویژه بود و تاکنون آزمون‌های دانشگاه‌های استان به‌صورت غیر حضوری برگزار شده است.

معاون استاندار با اشاره به اینکه امکان برگزاری آزمون‌های عملی به‌صورت غیرحضوری وجود ندارد، اضافه کرد: برگزاری آزمون‌ها و کارگاه‌ها باید با فاصله‌های زمانی مختلف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کامل انجام شود.

حیاتی با تأکید براینکه استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، افزود: اکثریت آزمون‌ها غیر حضوری است و در کلاس‌ها و آزمون‌هایی که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود باید تمام پروتکل‌های تأیید شده توسط دانشکده علوم پزشکی، رعایت شود.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: برای اجرای برنامه‌ها، منتظر تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و هرگونه مصوبه‌ای ابلاغ شود به طور کامل اجرا خواهد شد.

وی در رابطه با وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان نیز گفت: بیشترین حجم کاری در این حوزه مربوط به مرکز استان است و از همین جهت باید فرماندار بجنورد به این مسئله ورود کند و نتیجه پیگیری‌ها به کمیسیون دانشجویی اعلام شود.

انتهای پیام
captcha