اعلام برنامه‌های صداوسیمای البرز در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد
کد خبر: 3902649
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

اعلام برنامه‌های صداوسیمای البرز در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد

ویژه‌برنامه‌های صداوسیمای مرکز البرز برای بزرگداشت و نکوداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد اعلام شد.

اعلام برنامه‌های صداوسیمای البرز در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادبه گزارش ایکنا از البرز، «ماه نشین» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که به صورت زنده در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد از سیمای البرز پخش خواهد شد. بازگویی خاطرات مردمی از سوگ و هجران بنیانگذار انقلاب اسلامی، ارتباط رسانه‌ای با محل تولد و مرقد مطهر امام(ره)، تبیین نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در هدایت کشور و حفظ آرمان‌های انقلاب پس از امام(ره)، همچنین نقش انقلابیون کرج در شکل‌گیری وقایع انقلاب و حوادث مرتبط با ۱۵خرداد ماه از بخش‌ها و اهداف این برنامه است.

«ماه‌نشین» به مدت ۵۰ دقیقه ساعت ۲۲ از شبکه استانی و شبکه شما پخش خواهد شد.

همچنین «بر بلندای تاریخ» ویژه‌برنامه‌ای است که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به روی آنتن خواهد رفت، در این برنامه با حضور کارشناسان برجسته استانی زندگی امام در دوران حیات شریفشان در ابعاد مختلف بررسی می‌شود. بر بلندای تاریخ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد. مهدی رجبی تهیه‌کنندگی و محسن گل‌زاده گویندگی برنامه را به عهده دارند.

فرزند آفتاب نیز عنوان برنامه‌ای است که با رویکرد بزرگداشت و نکوداشت سالروز رحلت امام(ره) تهیه و تولید شده است، بررسی ابعاد شخصیتی، معرفتی، عرفانی و سیاسی امام از بخش‌های این برنامه است. فرزند آفتاب به مدت ۳۰ دقیقه در روز ۱۴ خرداد از صدای مرکز البرز پخش خواهد شد .بهناز بزرگمهر تهیه‌کننده و هاله خواجه‌نصیر گوینده برنامه است.

انتهای پیام
captcha