امام خمینی چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد
کد خبر: 3902287
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

امام خمینی چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امام خمینی(ره) با وجود ضدیت شدید قدرت‌های بزرگ علیه کشورهای عربی و فارسی زبان توانست چهره واقعی اسلام و عدالت را به جهانیان معرفی کند.

امام خمینی چهره واقعی اسلام را به جهان نشان داد

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) درجهان تحولاتی ایجاد شد که دیگر کشورهای مسلمان نیز با الگوگیری از این انقلاب برای اعتلای کلمةالله و برافراشتن پرچم لااله الاالله دست به تشکیل احزاب و حرکت‌های اسلامی در کشورهایشان زدند.
وی خاطرنشان کرد: قدرت‌های جهانی همواره کشورهای عربی و مسلمان را با تهدید به خود وابسته کرده‌اند اما ایران اسلامی طی این سال‌ها قاطعانه و بدون ترس در برابر قدرت‌های جهانی ایستاد به گونه‌ای که به الگویی برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.
این مسئول گفت: مکتبی که امام خمینی(ره) درقرن بیستم روی کار آورد، در حقیقت مکتب رسول اکرم(ص) است و این مکتب با گذشت سال‌ها درمیان مردم مسلمان جایگاه بیشتری را کسب خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از شخصیت‌های بزرگ تاریخی بود که توانست مسیر سیاسی جهان را تغییر دهد، اضافه کرد: امروز شاهد پیشرفت ایران در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستیم.
قاسمی عنوان کرد: اگر ما به وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران قبل از انقلاب اسلامی دقت کنیم، می‌بینیم که انقلاب توسعه و رشد اقتصادی را در کشور رقم زد.
وی یادآورشد: امام خمینی(ره) توانست اعتراضات مردمی را به اهدافی که می‌خواست هدایت کند و با انقلابی که کرد در کوتاه مدت توانست جغرافیای سیاسی جهان را تغییر دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزافزود: مردم ایران، میراث گران‌بهایی را که از امام خمینی به ارث برده‌اند، با دقت فراوان حفظ خواهند کرد و ما فرهنگیان در حراست از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب مسوولیت سنگینی بردوش داریم.
وی در پایان با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با وجود ضدیت شدید قدرت‌های بزرگ علیه کشورهای عربی و فارسی زبان توانست چهره واقعی اسلام و عدالت را به جهانیان معرفی کند، افزود: با توجه به شرایط خاص به‌وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، برای آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت امام راحل برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی درحال اجراست.

انتهای پیام
captcha