برگزاری پویش «وصال یار» در البرز
کد خبر: 3901694
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

برگزاری پویش «وصال یار» در البرز

پویش وصال یار همزمان با سراسر کشور در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری پویش «وصال یار» در البرز

علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با یادآوری اینکه امامزادگان در زمان حیات مبارکشان مروجین دین بودند، اظهار کرد: امروز نیز حرم مطهر امامزادگان و بقاع متبرکه ملجا و پناهگاهی برای عموم مردم و به ویژه محبین اهل بیت(ع) است.
وی با بیان اینکه امامزادگان دریایی از برکت و نعمت ‌‌و مرکز جذب جوانان انقلابی متدین هستند، اضافه کرد: وجود این بزرگواران در زمان حیات و ممات زمینه‌ساز گسترش و ترویج فرهنگ شیعی ‌است لذا کسانی که در راه احیای این بقاع متبرکه فعالیت و تلاش می‌کنند از اجر و پاداش معنوی برخوردار ‌و در ترویج دین سهیم می‌شوند.
این مسئول گفت: در ایران بیش از هر کشور دیگری امامزاده وجود دارد لذا باید این امامزادگان و بقاع متبرکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب اصرار دارند به قطب فرهنگی تبدیل شوند.
علی‌اکبری در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان دین و تشییع با تشکیل اتاق فکر در تلاش برای کمرنگ‌کردن حضور مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان هستند و اتاق فکر آنها برنامه‌ریزی‌هایی را برای ایجاد شبهه در بین مردم در دستور کار دارد، افزود: آنها برنامه‌هایی را در قالب‌های جذاب برای افرادی که شاید توجه کمتری به مبانی دینی دارند، طراحی و در جامعه منتشر می‌کنند.
وی با تاکید براینکه امروز وظیفه ماست که در مقابل این هجمه فرهنگی ایستادگی و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنیم، گفت: وجود هر امامزاده يك قطب فرهنگی و دينی در مقابل هجمه‌های دشمنان است لذا ابتدا بايد اين بعد را تقويت كنيم و از نفوذ معنوی وجود مبارك آن‌ها استفاده كنيم و با برنامه‌ريزی دقيق جلوی هجمه‌ها و تبليغات دشمنان را بگيريم.
مدیرروابط عمومی اوقاف البرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری پویش وصال یار در امامزادگان استان همزمان با سراسر کشور خبرداد و گفت: علاقمندان با ثبت و ارسال فیلم یک دقیقه‌ای از لحظه ورود به صحن‌های مطهر با تلفن همراه می‌توانند در این پویش شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه علاقمندان تا پایان خردادماه فرصت دارند تا فیلم‌های خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ یا ایتا به شماره 09192617094 ارسال کنند، افزود: این پویش با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی البرز و اوقاف البرز راه‌اندازی شده است و به عکس‌های منتخب در دهه کرامت(روز بزرگداشت امامزادگان) جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha