برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات در البرز
کد خبر: 3901685
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات در البرز

فرمانده سپاه البرز از برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات در استان خبر داد و گفت: در این مرحله ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه شده که به دست مستمندان می‌رسد.

برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، شامگاه چهارشنبه، هفتم خرداد در جریان برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که در شهرک صنعتی ماهدشت استان البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این مرحله ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه شده که به دست مستمندان می‌رسد.
وی در ادامه گفت: در مرحله اول این رزمایش حدود ۵۰ هزار و ۲۰۰ بسته و در مرحله دوم نیز بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۰۰ هزار بسته از این کمک‌های مردمی و خیرخواهانه میان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: در مجموع حدود ۱۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان امسال و در سه مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای توزیع میان اقشار آسیب دیده تهیه شد.
مولایی با بیان اینکه تمامی نهادها، سازمان‌ها، خیرین و گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، کانون‌های بسیج، حوزه‌های علمیه و یا گروه‌های جهادی همگی کمک کرده‌اند تا این بسته‌های کمک معیشتی تهیه شود، افزود: به طور متوسط ارزش هر کدام از این بسته‌ها میان ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده و مشتمل بر اقلام ضروری خانوارها است.
وی گفت: حسن برگزاری این رزمایش‌ها در این است که ملت عزیزمان بار دیگر جوهره وجودی خود که برگرفته از آموزه‌های علوی، فاطمی و همچنین حسنی و حسینی(ع) است را به دنیا نشان می‌دهند.

انتهای پیام
captcha