نمایندگان البرز با خدمت صادقانه پاسخگوی اعتماد مردم خواهند بود
کد خبر: 3901545
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

نمایندگان البرز با خدمت صادقانه پاسخگوی اعتماد مردم خواهند بود

استاندار البرز طی پیامی آغاز فعالیت نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و برای آنها در این مسیر آرزوی توفیق کرد.

نمایندگان البرز با تعامل و خدمت صادقانه پاسخگوی اعتماد مردم خواهند بود

به گزارش ایکنا از البرز استاندار البرز، طی پیامی آغاز فعالیت نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و برای آنها در این مسیر آرزوی توفیق کرد.
در متن این پیام از سوی شهبازی آمده است:

«مردم شریف استان البرز بار دیگر رو سفید شدند و به تبعیت از فرمان رهبر گرانقدر ایران اسلامی در صحنه‌ای دیگر از دموکراسی، نمایندگان خود را برای جلوس در کرسی قانونگذاری کشور برگزیدند و اینکه شما بزرگواران در مسیر خدمتگزاری به این ملت آگاه قدم نهاده‌اید.
اکنون ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در خلق حماسه‌ای دیگر از پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبریک مجدد به منتخبان مردم البرز، امید دارم که با همت شما خدمتگزاران مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد دموکراسی اسلامی و مردمسالاری دینی در کشور، دست در دست یکدیگر بر مبنای قانون و در پناه ایزد منان در راه اعتلای مطالبات به حق مردم قدم بگذاریم.
بی‌شک نمایندگان محترم مردم البرز در خانه ملت با پیروی از اصول تعامل، همپوشانی و خدمت صادقانه، پاسخگوی اعتماد و رأی مردم خواهید بود».

انتهای پیام
captcha