طرح ملی «راهکار»؛ نمونه‌ای متعالی از وفاق و همدلی
کد خبر: 3901531
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

طرح ملی «راهکار»؛ نمونه‌ای متعالی از وفاق و همدلی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با تأکید براینکه طرح ملی «راهکار» نمونه‌ای متعالی از وفاق و همدلی مردمی است، گفت: در طول اجرای این طرح شاهد حضور پرشور نیروهایی بودیم که با هدف خدمت‌رسانی به هم‌نوعان سر از پا نمی‌شناختند.

طرح ملی «راهکار»؛ نمونه‌ای متعالی از وفاق و همدلی مردمی

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز، در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه رزمایش مواسات و همدلی با همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در طول ماه مبارک رمضان گفت: رشد معرفتی فعالان مسجدی که در سایه‌سار تربیت توحیدی در نهاد مسجد با مرکزیت خانواده شکل گرفته است بستری شد تا شاهد حضور پررنگ و شاخص نیروهای فعال مسجدی در عرصه رزمایش مواسات و همدلی باشیم.

وی افزود: روند فعالیت‌های صورت گرفته با محوریت مسجد، ایثار و رمضان در قالب طرح ملی راهکار از جمله طرح‌هایی بود که صحنه‌هایی از گذشت، همدلی، مهربانی و محبت را خلق کرد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در طول اجرای طرح راهبردی شاهد حضور پرشور و همه‌جانبه نیروهایی بودیم که با هدف خدمت‌رسانی به هم‌نوعان سر از پا نمی‌شناختند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان تصریح کرد: تلاش‌های صورت گرفته بچه‌های مسجد در قالب طرح راهکار در سامانه فهما به ثبت رسیده است که به نوبه خود گویای اهتمام آنان در عرصه خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام
captcha