فتح خرمشهر نتیجه وحدت ملت ایران بود
کد خبر: 3900832
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

فتح خرمشهر نتیجه وحدت ملت ایران بود

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز گفت: فتح خرمشهر نتیجه وحدت، همدلی، اتحاد و یکپارچگی ملتی است که تا پای جان برای دفاع از خاک و میهن اسلامی خود ایستادگی کرد.

فتح خرمشهر نتیجه وحدت ملت ایران بود

ابوالفضل اسلامی، مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: حماسه سوم خرداد یک رویداد عظیم و به یاد ماندنی است و مصادف است با سالروز فتح خرمشهر که نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌آید.
وی افزود: نبرد بزرگ، سرنوشت‌ساز و غرورآفرین بیت‌المقدس که برای رهاسازی خرمشهر از سلطه نیروهای مهاجم عراقی انجام شد، از دهم اردیبهشت ماه تاچهارم خردادماه ۱۳۶۰ به طول انجامید.
این مسئول بیان کرد: این نبرد حماسی علاوه بر پایان بخشیدن به ۱۹ ماه اشغال بخشی از حساس‌ترین مناطق خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد ساخت.
اسلامی گفت: آزادی خرمشهر نتیجه وحدت، همدلی، اتحاد و یکپارچگی ملتی است که تا پای جان برای دفاع از خاک و میهن اسلامی خود ایستادگی کرد. فتحی که باعث شد تمام معادلات، باورها و ذهنیت‌ها در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی تغییر کند.
این مسئول در ادامه با تاکید بر معرفی رشادت‌های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس، افزود: با اجرای برنامه های پرمحتوا در فضای مجازی به دنبال معرفی حماسه‌سازی دلیرمردان در این عملیات به جوانان و نوجوانان هستیم.
وی با اشاره به هجمه‌ها و فشارهای استکبارجهانی و آمریکا، گفت: ملت ایران سختی، فشار، تهدید و تحریم‌های مختلف را تجربه کرده اما تن به ذلت نداده و نخواهد داد و استکبارجهانی باید بداند که این نظام و ملت را نمی‌تواند بازی دهد.
مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز تاکید کرد: می‌طلبد که امروز همه در کنار هم با وحدت و یکپارچگی، مستحکم‌تر از همیشه در مقابل هجمه‌های بی‌حد و حصر دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha