توزیع 300 هزار پرس غذای‌گرم در البرز
کد خبر: 3900789
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

توزیع 300 هزار پرس غذای‌گرم در البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با اجرای طرح مواسات تاکنون ۳۰۰ هزار پرس غذای‌گرم در نقاط مختلف استان بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 300 هزار پرس غذای‌گرم در البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: مراکز نیکوکار استان البرز در ماه مبارک رمضان کارهای ارزشمندی را برای کمک به محرومان و به ویژه ایتام انجام دادند.
وی افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار سبدکالا در البرز تامین و بین خانوارهای نیازمند، مددجویان کمیته امداد و محرومان ساکن در مناطق حاشیه استان البرز توزیع می‌شود.
این مسئول بیان کرد: در ادوار مختلف و در ۶ مرحله توسط مراکز نیکوکاری این اقلام تهیه شده و با حمایت و هم‌افزایی کمیته امداد و قرارگاهی که تحت نظر مستقیم امام جمعه کرج تشکیل شد تعداد بسیار زیادی سبدکالا تامین و توزیع شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با حمایت استاندار البرز و تامین اعتبار پنج میلیارد تومانی از طریق بنیاد مستضعفان، به کمک مشاغل آسیب‌دیده از کرونا شتافتیم.
محمدی‌فرد با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با پیوستن یک هزار و ۴۰۰ حامی جدید ایتام، تعداد حامیان استان به ۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافته است، افزود: همزمان با اجرای طرح مواسات تاکنون ۳۰۰ هزار پرس غذای‌گرم در نقاط مختلف استان بین نیازمندان توزیع شده است.

 

انتهای پیام
captcha