برگزاری تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3900564
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

برگزاری تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا خبر داد.

برگزاری تئاتر خیابانی هنرمندان کرجی برای مقابله با کرونا

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج اظهار کرد: آنچه در بین عموم مردم مشهود است، نشان‌دهنده این نکته است که جامعه به لحاظ روحی با توجه به در خانه ماندن و تجربه قرنطینه از یک‌سو و از سوی دیگر اخبار تلخ ناشی از حوادث ویروس کرونا از لحاظ روحی و روانی، با امواج منفی روبرو بوده است.
وی از تئاتر به عنوان هنری که می‌تواند روحیه و نشاط اجتماعی را بالا ببرد، یاد کرد و گفت: تئاتر هنری زنده است که در ارتباطی مستقیم و رودررو با مخاطب قرار دارد، از ظرفیت تئاتر خیابانی نباید غافل شویم.
معاون فرهنگی شهرداری کرج در بخش دیگری به رسالت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مبنی بر تقویت آموزش‌های شهروندی اشاره کرد و گفت: نمایش خیابانی پیشگیری از بیماری کرونا در شهر کرج برگزار شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در این نمایش خیابانی راه‌های پیشگیری از ابتلاء به این بیماری، جلوگیری از رهاکردن ماسک و دستکش در محیط و غیره به شهروندان آموزش داده شد، گفت: همچنین به رانندگان تاکسی و اتوبوس نیز ماسک اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه این نمایش بر سر چهارراه‌های اصلی شهر و در زمان توقف خودروها پشت چراغ قرمز اجرا شده است، گفت: آموزش‌های شهروندی در قالب اجرای تئاتر به شهروندان عزیز کرجی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha