معامله قرن محکوم به شکست است
کد خبر: 3898663
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

معامله قرن محکوم به شکست است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این‌که بیت‌المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده است، افزود: معامله قرن محکوم به شکست است و هرگز عملیاتی نخواهد شد.

امام جمعهبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در لرستان، گفت: صدا و سیما از نخبگان برای تبیین اصل روز قدس و جریان‌سازی آن استفاده کند؛ چراکه جامعه باید با چرایی نام‌گذاری روز قدس بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی با اشاره به این‌که جلسات استانی بزرگداشت روز قدس به‌صورت شهرستانی نیز برگزار شود، تصریح کرد: برای روز قدس کارگروهی برای موارد پیش‌بینی نشده و انسجام ستاد هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس تشکیل شود.

شاهرخی با اشاره به این‌که بیت‌المقدس خاستگاه پیامبران الهی بوده است، افزود: در بیت‌المقدس سه دین اسلام، یهودیت و مسیحیت در طول سالیان سال به شکل مسالمت‌آمیز در کنار هم زندگی می‌کردند.

اسرائیل به‌دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر این‌که اسرائیل می‌خواهد مردم آن سرزمین را از سرزمین خود بیرون کند، تصریح کرد: اسرائیل به‌دنبال فتنه تقابل یهودیت و اعراب است و نمی‌خواهد مسلمانان در کنار هم زندگی کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز قدس توسط بنیان‌گذار انقلاب، تصریح کرد: اسرائیل روزی سودای نیل تا فرات را داشت و با نامگذاری روز قدس مجبور شد به دور خود دیوار بکشد؛ چراکه از اتحاد اسلامی مسلمانان و آزادگان جهان، ترس دارد.

شاهرخی با تأکید بر این‌که سردار سلیمانی در وحدت جهان اسلام نقش مهمی بر عهده داشت و اسرائیل را در موضع ضعف قرار داد، گفت: استکبار جهانی معامله قرن می‌خواهد سرزمین دیگری را برای فلسطین تعریف کنند این در حالی است که اسرائیل به هیچ یک از پیمان‌ها وفادار نخواهد بود و با معامله قرن به‌دنبال توطئه بین فلسطینیان است اما با وحدت جهان اسلام معامله قرن محکوم به شکست است.

انتهای پیام
captcha