برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان البرزی در فضای مجازی
کد خبر: 3890213
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان البرزی در فضای مجازی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان البرز در فضای مجازی اجرایی شد.

برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان البرزی در فضای مجازی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به برگزاری جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) در فضای مجازی برای دانش‌آموزان خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این جشن شادی قلب امام زمان(عج) و تقویت روحیه نشاط دانش‌آموزان درخانه به دلیل شیوع بیماری کرونا است.
وی تبیین اهمیت موضوع انتظار و امامت امام عصر، برافراشتن پرچم عدالت، نکات تکمیلی همچون توصیف منتظران و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت را از دیگر اهداف برگزاری این جشن در فضای مجازی عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه این جشن از سوی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برای دانش‌آموزان استان طراحی شده است، افزود: در این جشن هر کسی به نیت شادی قلب امام زمان(عج) می‌تواند کاری همانند ساخت یک کارت پستال یا عکس‌نوشته انجام دهد.
وی با تاکید براینکه از هرنوع فعالیت خلاقانه دانش‌آموزی دراین جشن بزرگ استقبال می‌شود، بیان کرد: دانش‌آموزان حتی می‌توانند کیک بپزند و آن را با نام مبارک امام زمان(عج) تزئین کنند.
فهمیده تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشن بزرگ عکس‌هایشان را به شماره ۰۹۳۰۹۸۴۷۵۷۶ ارسال کنند.

 

انتهای پیام
captcha