جشنواره فیلم کوتاه و عکس «خونه‌بهار» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3890038
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

جشنواره فیلم کوتاه و عکس «خونه‌بهار» در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: جشنواره فیلم کوتاه و عکس خونه‌بهار با همکاری انجمن سینمای جوان البرز به صورت مجازی در استان برگزار می شود.

جشنواره فیلم کوتاه و عکس «خونه‌بهار» در البرز برگزار می‌شود

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو تمام برنامه‌های فرهنگی هنری و سینمایی در استان‌ها فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد برای ارتباط با جامعه قطع نشده است.
وی افزود: نه تنها فعالیت‌های ما کاهش نیافته بلکه برای پرکردن بهینه اوقات فراغت شهروندان که به دلیل عدم گسترش این بیماری در خانه مانده‌اند فعال و پویاتر شده‌ایم.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: ساخت کلیپ‌های کوتاه از هنرمندان شاخص استان با حال و هوای بهاری و آغاز سال نو یکی از برنامه‌هایی بود که توسط این اداره کل انجام و در شبکه‌های مجازی منتشر شد.
مقدم عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی ما تک بعدی نبوده بلکه با تدوین برنامه‌های مختلف خواستار پویایی مردم در خلق آثار هنری هستیم.
وی با اشاره به فراخوان نخستین پویش «خانه خند» استان البرز، تصریح کرد: در این فراخوان از مردم استان خواسته‌ایم که به وسیله دوربین‌های تلفن همراه خود استند آپ‌های کمدی ضبط کرده و برای ما ارسال کنند.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز عنوان کرد: این پویش با همکاری کانون بسیج هنرمندان و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا 25 فروردین است و به سه نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا می‌شود.
مقدم تصریح کرد: همچنین یکی از برنامه‌های فرهنگی این اداره کل که به دلیل شرایط خاص کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود، جشنواره فیلم کوتاه و عکس «خونه بهار» با موضوع «درخانه می‌مانیم» است که این جشنواره نیز با همکاری انجمن سینمای جوانان استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha