روحانیون بسیجی البرز در خط مقدم مبارزه با کرونا
کد خبر: 3890035
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

روحانیون بسیجی البرز در خط مقدم مبارزه با کرونا

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: روحانیون و طلاب بسیجی در استان البرز از روز‌های نخست شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس ثابت قدم وارد میدان شدند و به مدافعان و سربازان خط مقدم سلامت پیوستند.

روحانیون بسیجی البرز در خط مقدم مبارزه با کرونا

حجت الاسلام والمسلمین علی‌مراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) اظهارکرد: بسیج روحانیون و طلاب بسیجی در استان البرز از روز‌های نخست شیوع کرونا برای مقابله با این ویروس ثابت قدم وارد میدان شدند و به مدافعان و سربازان خط مقدم سلامت پیوستند.
وی افزود: این طلاب شبانه‌روز در کنار پزشکان و پرستاران در خدمت بیماران کرونا بوده و رسالت خود را خدمت به مردم می‌دانند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه آثار بیماری کرونا باعث ایجاد وابستگی مردم به خداوند و حالت معنوی جهانی حتی بین غیرمسلمانان شده است، بیان کرد: کرونا موجب انسجام و تألیف قلوب میان ارکان و قوای مختلف نظام و مردم شده که نمونه این اتحاد و همدلی را در دفاع مقدس شاهد بودیم.
این مسئول با تاکید براینکه در شرایط کنونی و همچنین هجمه دشمنان برعلیه دین و روحانیت باید هوشیار بود و توان خود را جهت بصیرت‌افزایی و کمک به مردم متحد کنیم، تصریح کرد: تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا، بسیج طلاب و روحانیون با همت جهادی همواره در کنار مردم ایستاده‌اند.
یوسفی با بیان اینکه روحانیون با همه ظرفیت و توان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، گفت: طلاب برای آموزش نکات بهداشتی به دیگران برای پیشگیری از شیوع کرونا نیز حضوری موثری دارند.
وی با تاکید براینکه مردم باید برای پیشگیری از شیوع کرونا مشارکت کنند و نباید این بیماری را شوخی بگیرند، تصریح کرد: سپاه، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در آرامستان‌ها کارگروهی تشکیل داده‌اند و با رعایت پروتکل بهداشتی درباره شیوه دفن مردگان تصمیمات موثری اتخاذ شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه برخی مراجع تقلید انجام غسل افراد فوت شده بر اثر کرونا را ضروری می‌دانند، گفت: قطعا انجام این امر به صورت کاملا بهداشتی در البرز انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha