نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم
کد خبر: 3889902
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم

امام جمعه کرج با تاکید بر رسیدگی به خانواده‌های مستمندان و افراد روزمزدی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، یادآورشد: ائمه جمعه و مساجد با همراهی خیرین مردمی به دیدار با خانواده مستمندان رفته و به مشکلاتشان رسیدگی کنند.

نیازمندان را در این شرایط فراموش نکنیم

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌جمعه کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، شامگاه دوشنبه، 18 فروردین در دیدار با مسئول و جمعی از اعضای کانون فرهنگی عاشقان ولایت استان البرز، اظهارکرد: توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در بین مردم در این شرایط ضروری است.
وی افزود: گروه‌ها و تشکل‌های مردمی اقلام بهداشتی را با اولویت مناطق، خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر انجام دهند.
حسینی همدانی در ادامه با تاکید بر رسیدگی به خانواده‌های مستمندان و افراد روزمزدی که دچار مشکلات معیشتی شده‌اند، یادآورشد: ائمه جمعه و مساجد با همراهی خیرین مردمی به دیدار با خانواده مستمندان رفته و به مشکلاتشان رسیدگی کنند.
وی در ادامه با تاکید بر پرهیز ازهرگونه موازی‌کاری در امور فرهنگی و تبلیغی، گفت: تشکل‌ها و گروه‌های فرهنگی سطح استان با همکاری یکدیگر به انجام امور فرهنگی بپردازند تا کارها با انسجام و قوت بیشتری صورت پذیرد.
امام جمعه کرج دراین نشست ضمن قدردانی و تشکر از تشکل‌ها و گروه‌های جهادی مدافع سلامت در سطح استان، بیان کرد: البرز دارای تشکل‌های زیادی است که لازم است این گروه‌ها با همکاری بیشتری با یکدیگر فعالیت کنند.
اعضای کانون فرهنگی عاشقان ولایت استان البرز با ۴۵ گروه مردمی تاکنون ۱۰۰هزار ماسک تولید کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha