توزیع 10 هزار بسته بهداشتی توسط خیران حرم‌ساز در البرز
کد خبر: 3889894
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

توزیع 10 هزار بسته بهداشتی توسط خیران حرم‌ساز در البرز

معاون جذب و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از تهیه و توزیع 10هزار بسته بهداشتی در این استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها در مناطق محروم توزیع شدند.

توزیع 10 هزار بسته بهداشتی توسط خیران حرم‌ساز در البرز

جعفر یعقوبی‌مرام، معاون جذب و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: کرونا از جمله مشکلاتی است که امروزه نه تنها دامن‌گیر ایران بلکه در کل جهان شیوع پیدا کرده و نیاز به یک کمک همگانی و جمعی دارد.
وی افزود: در همین راستا ستاد بازسازی عتبات و مجمع خیرین حرم‌ساز دست به دست هم دادند تا بتوانند نقش مثمرثمری در حل این مشکل داشته باشند.
معاون جذب و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز اضافه کرد: آماده‌سازی بسته‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا ویژه مناطق کم‌برخوردار شهری یکی از فعالیت‌های مهم این مجموعه است.
یعقوبی‌مرام با اشاره به آماده‌سازی سه هزاربسته اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع آن در مناطق محروم، افزود: مناطق کم برخوردار با توجه به وضعیت معیشتی به وجود آمده در کشور با مشکلات زیادی روبه رو شده‌اند.
وی ارزش بسته‌های تهیه شده را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مجمع خیران حرم‌ساز با مشارکت جمعی از خیران، نیکوکاران، فعالان اقتصادی، مدیران دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و اصحاب رسانه در حال فعالیت است و تنها با نذورات خیران و کمک‌های مردمی به انجام امور خیر می‌پردازد.
این مسئول در پایان با تاکید ادامه پویش در خانه بمانیم، گفت: امیدواریم که مردم شریف ایران به ویژه البرزی‌ها همگی در این پویش شرکت کنند و با ماندن در خانه قطع‌کننده انتقال زنجیره کرونا باشند.

انتهای پیام
captcha