ویژه برنامه نیمه‌شعبان از شبکه استانی البرز پخش می‌شود
کد خبر: 3889443
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

ویژه برنامه نیمه‌شعبان از شبکه استانی البرز پخش می‌شود

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: همزمان با شب نیمه‌شعبان، ویژه برنامه ولادت امام زمان(عج)، به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود.

ویژه برنامه نیمه‌شعبان از شبکه استانی البرز پخش می‌شود

علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی اوقاف البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: ویژه برنامه شب نیمه‌شعبان با حضور مهمانان ویژه، ‌کارشناسان و مداحین اهل‌بیت(ع) در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) از ساعت ۲۲ تا ۲۴ شب ولادت برگزار می‌شود.
وی افزود:‌ مولودی‌خوانی، برنامه سخنرانی با حضور کارشناسان مهدویت، اجرای برنامه‌های شاد با حضور هنرمندان صدا و سیما، موسیقی سنتی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های این جشن نیمه‌شعبان است.
علی‎اکبری همچنین به فعالیت حسینیه مجازی از شب آخرین چهارشنبه سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: از طریق این حسینیه تمام مراسم‌های مذهبی و دینی که با حضور مداحان استان در امامزادگان استان برگزار می‌شود، پخش می‌شود ضمن اینکه دعای هفتم سجادیه نیز هر روز اجرا می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه حسینیه مجازی با همکاری شورای مجازی استان، مداحان و همچنین اوقاف و امور خیریه استان اجرای برنامه دارد، افزود: اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری پویش نوین قرآنی(بهترین پناه) با دارالقرآن بسیج استان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری همکاری دارد.
وی گفت: این پویش قرآنی با شعار «با قرآن در خانه می‌مانیم» از ابتدای سال جاری با هدف توسعه فرهنگ و آرامش قرآنی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در این پویش تاکنون ۳۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند، گفت: مراسم شب احیای نیمه شعبان نیز در امامزاده طاهر(ع) برگزار و از طریق حسینیه مجازی پخش می‌شود.
علاقمندان به استفاده از حسینیه مجازی می‌توانند برای دریافت آدرس به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha