راه‌اندازی کاروان‌های «نسیم انتظار» در البرز
کد خبر: 3889438
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

راه‌اندازی کاروان‌های «نسیم انتظار» در البرز

معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف البرز گفت:‌ همزمان با روز نیمه شعبان، کاروان‌های «نسیم انتظار» در معابر و خیابان‌های استان البرز به حرکت درمی‌آیند.

راه‌اندازی کاروان‌های «نسیم انتظار» در البرز

حجت الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به درپیش‌بودن نیمه‎شعبان، اظهارکرد: با وجود شرایط موجود و عدم امکان برگزاری مراسم جشن این روز بزرگ، برای عرض ارادات شیفتگان حضرت صاحب‌الامر(عج)، کاروان‌های نسیم‌انتظار در سطح شهر و معابر اطراف آستان مقدس امامزادگان شاخص استان اجرای برنامه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه مقرر شد تا در آستانه روز نیمه‌شعبان تمام امامزادگان استان و مکان‌های مجاور آن فضاسازی مناسب را داشته باشند، افزود: کاروان‌های نسیم‌انتظار در شهرهای کرج و ساوجبلاغ برپا می‌شوند و از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اجرای برنامه دارند.
این مسئول اضافه کرد:‌ با راه‌اندازی این کاروان‌ها که از امامزادگان شاخص به راه می‌افتند، مردم عاشق اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) از پنجره و پشت‌بام‌های منازلشان لحظاتی را دل به هیات‌های عبوری امامشان می‌سپارند.
معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف البرز بیان کرد: برای اجرای این برنامه ضمن آماده‌سازی و تجهیز خودروی مورد نظر به سیستم صوتی و آذین‌بندی آن، مداحان و گروه‌های تواشیح به اجرای مدحیه‌سرایی،‌ مولودی‌خوانی و برنامه‌های شاد خواهند پرداخت.
وی یادآور شد:‌ برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در معابر و خیابان‌های محل حضور این کاروان‌ها با پلیس راهور هماهنگی لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha