تولید 40 هزار ماسک توسط معلمان جهادگر البرزی
کد خبر: 3889437
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

تولید 40 هزار ماسک توسط معلمان جهادگر البرزی

مدیر سازمان بسیج فرهنگیان البرز گفت: تاکنون معلمان جهادگر این استان برای پیشگیری از کرونا ۴۰ هزار ماسک تولید کرده‌اند.

تولید 40 هزار ماسک توسط معلمان جهادگر البرزی

مجتبی آمرکاشی، مدیر سازمان بسیج فرهنگیان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: با توجه به وظیفه ذاتی بسیج از روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا متوجه کمبود ماسک و نیاز به نیرو در پایگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی شدیم و به همین دلیل کارگاه‌های تولید ماسک معلمان جهادگر البرز فعالیت خود را آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه در فاز اول با مشارکت اداره‌های آموزش و پرورش استان موفق به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در نواحی یک و چهار کرج شدیم، خاطرنشان کرد: در کارگاه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج تولید ۳۰ هزار ماسک در دستور کار قرار گرفت.
این مسئول یادآورشد: کارگاه دوم درآموزش و پرورش ناحیه یک کرج دایر شد که تاکنون موفق به تولید ۱۰ هزارماسک شده است.
آمرکاشی تصریح کرد: معرفی فرهنگیان علاقه‌مند به خدمت در پایگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی نیز از سوی کانون‌های بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرج، نظرآباد و ساوجبلاغ هم انجام شد.
وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان همواره با توجه به وظیفه ذاتی بسیج مبنی برحضور به موقع در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیازمند است اعلام آمادگی می‌کند، اضافه کرد: فرهنگیان بسیجی آماده ارائه خدمات در راستای مبارزه با بیماری کرونا هستند.
مدیر سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز با اشاره به اینکه معلمان بسیجی همچنین در فضای مجازی اقدام به آموزش نکات لازم در پیشگیری از بیماری کرونا کرده‌اند، افزود: در این شرایط خاص که مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند معلمان جهادگر در سنگر علم و دانش در فضای مجازی کلاس‌های درس را با همراهی والدین دایر کرده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha