تهیه و توزیع اقلام بهداشتی توسط كانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش فارس
کد خبر: 3889259
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

تهیه و توزیع اقلام بهداشتی توسط كانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش فارس

کارشناس مسئول کانون‌ها و اردوگاه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش فارس گفت: کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی سراسر استان اقدام به دوخت و تهیه ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده كرده و با جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین، حدود 5 هزار شیشه محلول ضدعفونی‌کننده خریداری و بین مردم توزیع كرده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، هرمز جعفری، کارشناس مسئول کانون‌ها و اردوگاه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش فارس امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور عزیزمان کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی سراسر استان در قالب فعالیت‌های انجمن‌های کارآفرینی و پیشگامان سلامت این مراكز، با نظارت شبکه‌های بهداشتی و درمانی اقدام به دوخت و تهیه ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده كردند تا در این برهه حساس نیز همچون گذشته دین و وظیفه خود را ادا كنند.

وی افزود: تاکنون حدود 17 هزار و 500 عدد ماسک، 100 دست لباس پرستاری، 2000 دستکش یکبار مصرف، 100 سطل بزرگ ژل شست‌وشوی آلوئه‌ورا تهیه و بین آحاد مردم توزیع شده است.

 جعفری بیان كرد: کانون‌ها با جلب مشارکت‌های مردمی و خیران حدود 5 هزار بطری محلول ضدعفونی‌کننده خریداری و بین مردم توزیع كرده‌اند.

وی همچنین گفت: کانون‌های حضرت زینب(س) ناحیه 3 شیراز، قائم زرین‌دشت و مهدی موعود ارژن هر کدام یك‌هزار عدد ماسک و کانون‌های منطقه سده و حضرت مرضیه(س) فسا هر کدام یک هزار و 500 عدد ماسک تهیه كردند.

کارشناس مسئول کانون‌ها و اردوگاه‌های اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: کانون‌های شهدا و عدالت لارستان، شهید باهنر داراب و سیزده آبان آباده هر کدام 2 هزار عدد ماسک، کانون یاس سپیدان 3 هزار عدد ماسک، کانون شاهد داراب 700 عدد ماسک و کانون عدالت و شهدا لارستان 100 عدد سطل بزرگ ژل شست‌وشوی با آلوئه‌ورا را تهیه كردند.

انتهای پیام
captcha