بهره‌برداری از اولین واحد روستایی تولید ماسک در خلخال
کد خبر: 3889250
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

بهره‌برداری از اولین واحد روستایی تولید ماسک در خلخال

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: اولین واحد روستایی تولید ماسک در شهرستان خلخال با تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از اولین واحد روستایی تولید ماسک در خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه ناحیه خلخال، ۱۷ فروردین‌ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، اظهار کرد: اولین واحد روستایی تولید ماسک با هدف خدمت‌رسانی به اقشار محروم روستایی شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این واحد تولیدی به همت بسیج حوزه روستایی خواهران سپاه ناحیه خلخال و با استقرار تجهیزات و امکانات خیاطی در روستای خانقاه بفراجرد و همت بسیجیان توانمند در حوزه خیاطی این روستا، فعالیت خود را از یک هفته گذشته با تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک آغاز کرد.
فرمانده سپاه ناحیه خلخال ادامه داد: خدمت به مردم محروم در روستا‌ها یکی از مهمترین مأموریت‌های سپاه و بسیج بوده و در وضعیت فعلی شیوع کرونا، بسیج یک‌دل و یک‌صدا با مردم پای در عرصه خدمت گذاشته و این خدمت‌رسانی تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا در تمامی مناطق محروم روستایی شهرستان ادامه خواهد یافت.
عطایی بیان کرد: مردم در روستا‌ها خود راغب به همکاری با نیرو‌های بسیج و دولت برای ریشه‌کنی این بیماری هستند که انتظار می‌رود با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ادامه همت مسئولان و همکاری مردم با دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال، کرونا ریشه‌کن شود.

انتهای پیام
captcha