برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در لرستان
کد خبر: 3889211
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در لرستان

رئیس حوزه هنری لرستان از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل خبر داد.

برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری استان امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران، از برگزاری جشنواره سراسری عکس «مدافعان سلامت» با مشارکت و همکاری حوزه هنری، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان و شهرداری خرم‌آباد خبر داد.

وی هدف از برگزاری جشنواره سراسری عکس مدافعان سلامت را انعکاس فعالیت‌های شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمانی در این زمان و ماندگار کردن فعالیت‌های این قشر زحمت‌کش در تاریخ، همچنین بازتاب مبارزه این همیاران سلامت در رویارویی با بیماری کرونا در کشور و پاسداشت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدافعان سلامت ذکر کرد. کرم‌اللهی افزود: در این جشنواره حضور برای علاقه‌مندان در دو بخش عکاسی حرفه‌ای و عکاسی موبایل مختص اعضای کادر درمانی و پزشکی در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان‌ می‌توانند در بخش‌های اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

وی، ثبت فعالیت شبانه‌روزی کادر پزشکی، پرستاران بیمارستان‌ها، اورژانس و شبکه‌های بهداشت و درمان در مقابله با ویروس کرونا را موضوعات ارسال اثار این جشنواره ذکر کرد و با اشاره به اهمیت و نقش ماندگار و بی‌بدیل مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: بی‌شک تلاش، پشتکار، فداکاری و ایستادگی مدافعان حریم سلامت کشور در مقابله‌ با این بیماری و حفظ جان و سلامتی بیماران ستودنی و قابل تقدیر است.

رئیس حوزه هنری لرستان ابراز امیدواری کرد، در برگزاری این جشنواره جلوه‌هایی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی ثبت و  بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ به یادگار بماند. 

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را تا ۳۰ خردادماه امسال و زمان اعلام نتایج داوری را ۱۵ تیرماه امسال ذکر کرد و گفت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تا ۱۵ تیرماه داوری و برگزیدگان اعلام خواهند شد و تمامی آثار می‌باید به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۶۶۹۸۵۱۲۳ ارسال شوند.

انتهای پیام
captcha