حوزه خواهران استعدادهای درخشان را جذب کند
کد خبر: 3889117
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
مدیر حوزه خواهران:

حوزه خواهران استعدادهای درخشان را جذب کند

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تأکید بر اینکه حوزه خواهران باید استعدادهای درخشان را جذب کند، گفت: تحول در حوزه‌های علمیه خواهران مبتنی بر محتوا و آموزش است، چراکه آموزش صحیح موجب می‌شود تا خروجی ما طلبه‌هایی با قدرت تولید علم و دانش و حل مسائل مختلف باشند. 

ارسالی// حوزه خواهران استعدادهای درخشان را جذب کندبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، 16 فروردین‌ماه در مراسم گرامی‌داشت مرحومه خانم داوودی و معارفه مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و تسلیت ارتحال خانم داودی، اظهار کرد: در اواخر سال گذشته ارتحال خواهر فاضله، عفیفه و مدبره، سرکار خانم داودی کام همه را ما تلخ کرد، بانویی که عقیله حوزه‌های علمیه خواهران بود.
وی افزود: خانم داوودی از زمان مدیریت در حوزه علمیه خواهران مسجد سلیمان تا پایان عمر، شخصیتی بسیار استوار، ثابت و با تدبیر داشت و در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت همواره بسیار موفق عمل می‌کرد.
بهجت‌پور با بیان اینکه ایشان نسبت به بیت‌المال بسیار حساس بودند، ادامه داد: خانم داوودی عمر بابرکت خود را در راه اعتلای حوزه‌های علمیه صرف نمود و مجاهدت‌های بسیار زیادی کرد و قطعاً پاداش این خدمات را خواهد گرفت. 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به محوریت آموزش و اهمیت آن در حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: تحول در حوزه‌های علمیه خواهران بر اساس و مبتنی بر محتوا و آموزش است چراکه آموزش صحیح موجب می‌شود تا خروجی ما طلبه‌هایی با قدرت تولید علم و دانش و حل مسائل مختلف باشند. 
بهجت‌پور، با تأکید بر مدیریت دانش در حوزه‌های علمیه خواهران افزود: توانایی و قابلیت‌های مختلف بانوان طلبه از آموزش آغاز می‌شود، آموزش برای طلبه‌های خواهر مانند مثال فتح المبین است تا به عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی ورود پیدا کنند و موثر واقع شوند. 
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های خالصانه خانم داوودی عنوان کرد: پس از بررسی‌های و پیگیری‌هایی بسیار زیاد تصمیم گرفته شد که در این دوره از توانایی‌هایی حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در معاونت آموزش بهره ببریم و این مسئولیت سنگین را به ایشان بسپاریم.
وی افزود: اعتقاد دارم که ایشان توانایی تداوم راه خانم داوودی را دارند و به همین دلیل نیز از واگذاری این مسئولیت مهم به حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل احساس آرامش دارم.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: امیدوارم که معاون آموزش در زمان مناسب مجموعه انتظاراتی که در این بخش وجود دارد را رهبری کند و همچنین از زحمات کارکنان بخش آموزش تشکر می‌کنم و امیدوارم که همکاری ثمربخشی با حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل داشته باشند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور در پایان گفت: فعالیت‌های ما در حوزه‌های علمیه خواهران باید به‌گونه‌ای باشد که استعدادهای درخشان وارد حوزه‌های علمیه شوند و شرایط تحصیل به‌گونه‌ای باشد تا عطش و میل کسب علم و دانش در حوزه افزایش پیدا کند.
انتهای پیام
captcha