شرکت ۲۲ هزار نفر در پویش قرآنی «بهترین پناه»
کد خبر: 3888819
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

شرکت ۲۲ هزار نفر در پویش قرآنی «بهترین پناه»

مسئول دارالقرآن بسیج استان البرز از شرکت ۲۲ هزار نفر در پویش قرآنی بهترین پناه خبر داد و گفت: این پویش تا ۲۱ فروردین‌ماه ادامه دارد.

شرکت 22 هزار نفر در پویش قرآنی «بهترین پناه»

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن بسیج البرز در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: پویش قرآنی «بهترین پناه» با شعار «با قرآن در خانه می‌مانیم» در فضای مجازی، از سوم فروردین با همکاری مجموعه قرآنی شهرداری استان البرز با هدف توسعه فرهنگ و آرامش قرآنی در فضای مجازی آغاز شده است و تا ۲۱ فروردین، روز ولادت عصر(عج) ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات نقاشی قرآنی، مفاهیم قرآنی با محوریت سوره فرقان، کتاب صراط ویژه متربیان حلقه صالحین آموزش و تربیت، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و آموزش و حفظ جزء ۳۰ قرآن برگزار می‌شود، گفت: همچنین در قالب این پویش مسابقه نهج‌البلاغه (بخش حکمت‌ها) نیز برگزار می‌شود.

گلدوست با بیان اینکه تاکنون 22 هزار نفر در این پویش شرکت کرده‌اند، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش معنوی می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۸۶۹۶۰۴۶۷ در ارتباط باشند و در کانال «تشکل بزرگ قرآنی موعود» http://eitaa.com/mouddaroulquran جهت اطلاعات بیشتر و آزمون‌های مجازی عضو شوند.

انتهای پیام
captcha