پیام‌های تسلیت مسئولان البرزی درپی درگذشت پدر شهیدان فهمیده
کد خبر: 3888537
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

پیام‌های تسلیت مسئولان البرزی درپی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

مسئولان استان البرز در پیام‌هایی، درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفتند.

پیام‌های تسلیت مسئولان البرز درپی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

به گزارش ایکنا از البرز، مسئولان استان البرز در پیام‌هایی، درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفتند.

آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز طی پیامی درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت. در متن پیام ایشان آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

هنوز یک ماه از داغ درگذشت اندوه‌بار و غریبانه مادر شهیدان فهمیده نگذشته است که در این ایام غم و اندوه استان البرز بلکه ایران اسلامی داغدار ارتحال مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر بزرگوار شهیدان گردید. پدر و مادر فداکار و صبوری که مکتب اهل‌بیت را آگاهانه و با بصیرت به فرزندان گران‌قدرشان تعلیم دادند تا ستاره‌های پرفروغ و نشانه‌هایی درخشان برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی باشند. والدین گرامی شهیدان محمدحسین و داود فهمیده مروج فرهنگ ایثار و شهادت و خود از مصادیق ارزشمند این مسیر نورانی بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار استان سرافراز البرز و خانواده مکرم و بازماندگان محترم برای ایشان از خدای تعالی علو درجات و هم‌جواری با فرزندان شهید و امام شهیدان را مسألت می‌نمایم.

محسن کازرونی، نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری هم طی پیامی درگذشت پدر شهیدان محمدحسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

بیت معظم شهیدان فهمیده
سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ

خبر ارتحال مرحوم «حاج محمدتقی فهمیده» موجب تألم و تأثر خاطر گردید. آن فقید سعید را همان بس که با توشه‌گران پارسایی و عشق به اهل‌بیت(علیهم السلام) با لبیک به ندای«إرجعی إلی ربک»، جهان سفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سکنی گزید.

رجاء واثق داریم که اخلاص و ایمان راسخ آن مرد بزرگ در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، در تربیت دو فرزند شهید گرانقدر یاد و نامش را در تبار عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ماندگار خواهد کرد.

اینجانب درگذشت این پدر بزرگوار را که پس از عمری تلاش و فداکاری و تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

محسن کازرونی

نماینده مردم شریف و شهیدپرور استان البرز در مجلس خبرگان رهبری

نماینده عالی دولت در استان البرز نیز در پیامی درگذشت پدران شهیدان فهمیده را تسلیت گفت. در متن پیام عزیزاله شهبازی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

درگذشت پدر بزرگوار شهیدان فهمیده، مرحوم «محمدتقی فهمیده» که از اسوه‌های پر افتخار صبر و ایثار و از دلدادگان مکتب سیدالشهدا(ع) بود، موجب تألم و تأثر گردید.

مشیت و اراده خداوند متعال بر این بود که در دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ، پدری دلسوز از تبار ایثارگران ایران اسلامی پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری چون شهیدان، داوود و حسین فهمیده که نام و آوازه‌ آنها در سپهر دفاع از خاک و ناموس و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی همچنان درخشان است، آسمانی شود.

رجاء واثق دارم که اخلاص و ایمان راسخ آن مرد بزرگ و همچنین مادر آن بزرگ مردان که کمتر از یک ماه پیش دار فانی را وداع گفتند در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، یاد و نامشان را در تبار عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ماندگار خواهند کرد.

اینجانب با تسلیت فقدان آن مرد وارسته به خانواده مکرم ایشان، برای آن عزیز سفرکرده رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی را از درگاه خداوند سبحان مسألت دارم.

رئیس کل دادگستری البرز هم در پیامی این ضایعه را به خانواده شهیدان فهمیده تسلیت گفت. در متن پیام حسین فاضلی هریکندی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت پدر شهیدان داوود و حسین فهمیده موجبات تالم و تاثر همگان شد. رحلت پدری صبور و متدین که ابراهیم وار مهم‌ترین سرمایه های خویش را در طبق اخلاص و فی سیبل الله، در اختیار انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی قرار داد.

بدین وسیله درگذشت حاج محمدتقی فهمیده را به محضر خانواده معظم شهدا و ملت شریف استان البرز تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام
captcha