برگزاری پویش دانش‌آموزی«روز طبیعت درخانه می‌مانیم» در البرز
کد خبر: 3888384
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

برگزاری پویش دانش‌آموزی«روز طبیعت درخانه می‌مانیم» در البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرزاعلام کرد: در آستانه روز طبیعت پویش «درخانه می‌مانیم» دانش‌آموزان با عنوان سهم من در قطع زنجیره کرونا درفضای مجازی تشکیل شد.

برگزاری پویش دانش‌آموزی«روز طبیعت درخانه می‌مانیم» در البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا ازالبرز اظهارکرد: در آستانه روز طبیعت پویش «درخانه می‌مانیم» دانش‌آموزان با عنوان سهم من در قطع زنجیره کرونا درفضای مجازی تشکیل شد.
وی افزود: این پویش با هدف حفظ سلامتی و کاهش شیوع ویروس کرونا فعال شد تا به مردم یادآوری کند که امسال روز طبیعت با درخانه ماندن می‌توانند به سلامت جامعه کمک کنند.
این مسئول با بیان اینکه طبیعت در هر فصلی زیباست و ما باید شکرگزار این نعمت خداوند باشیم، خاطرنشان کرد: همه طبیعت را دوست دارند اما امسال برای شکست ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال در روز طبیعت در خانه می‌مانند.
وی تصریح کرد: در این پویش دانش‌آموزان از مردم خواستند روز طبیعت در خانه بمانند تا با حفظ سلامتی خود و دیگران و بعد از رفع همه‌گیری ویروس کرونا با آسودگی خاطر از مناظر زیبای طبیعت در همه فصل‌های سال لذت ببرند.
قاسمی اضافه کرد: فعالان عرصه تعلیم و تربیت انتظار دارند تا رفع خطر شیوع ویروس کرونا از هرگونه طبیعت‌گردی، گردش و تفریح درعرصه‌های جنگلی و مرتعی خودداری کنند تا درکاهش دغدغه جهادگران و مدافعان عرصه سلامت به سهم ملی خود جامه عمل بپوشانند.
وی از خانه‌نشینی در روز طبیعت به عنوان یک فرصت یاد کرد و یادآورشد: با عمل‌کردن به چند نکته ساده و مهم از جمله خواندن کتاب‌های مورد علاقه، دیدن آلبوم عکس و یا فیلم‌ها، ورزش‌کردن، نوشتن مطلب، کمک به اعضای خانواده و استراحت‌کردن و برقراری ارتباط در فضای مجازی با اقوام و آشنایان و چیدن سفره روز طبیعت در خانه این روز را به شادی بگذرانیم.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: دانش‌آموزان در این پویش از مردم خواسته‌اند هشدارها را جدی بگیرند و با ماندن در خانه به مهار بیماری کرونا کمک کنند.

انتهای پیام
captcha