آموزش پرستاری به 500 بسیجی کرجی
کد خبر: 3888238
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

آموزش پرستاری به 500 بسیجی کرجی

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: در یک اقدام خودجوش و حوزه‌محور توانستیم به 500 نفر از بسیجیان برای خدمت‌رسانی بهتر به بیماران آموزش‌های پرستاری و کمک‌های اولیه ارائه دهیم.

آموزش پرستاری به 500 بسیجی کرجی

مجید زنجانی، فرمانده ناحیه امام حسین(ع) کرج، در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به منظور آمادگی برای شرایط بحرانی و در نظر گرفتن موارد اضطراری، اردوگاه شهید مطهری کرج برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی آماده‌سازی می‌شود.
وی افزود: در یک اقدام خودجوش و حوزه‌محور توانستیم 500 نفر از بسیجیان خواهر و برادر ناحیه امام حسین(ع) کرج را آموزش‌های پرستاری و کمک‌های اولیه ارائه دهیم تا درصورت نیاز به کمک کادر پرستاری و درمانی ومدافعان سلامت کرج اضافه شوند.
این مسئول بیان کرد: همچنین دوستان بسیجی ما در بحث کنترل تردهای محورهای ورودی وخروجی شهر کرج با همکاری برادران نیروی انتظامی و هلال احمر حضور فعال در چندین محور(پل فردیس خروجی مهرویلا میدان حافظ کلاک میدان امیرکبیر و...) و ایستگاه‌های پایش سلامت مردم دارند.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در ادامه گفت: همچنین بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی شهر کرج و درخواست دانشگاه علوم پزشکی، ناحیه امام حسین(ع) کرج به احداث نقاهتگاه برای بیماران کرونانی در حسینیه اردوگاه شهید مطهری اقدام کرده است.
وی گفت: 40 تخت پتو و بالش نو برای این نقاهتگاه خریداری شد و سرویس‌های بهداشتی و حمام نیز با حضور گروه‌های جهادی بسیجی که نیاز به تعمیر داشت تکمیل و آماده شد.
زنجانی در پایان گفت: قرار براین است که بعد از رفع مرحله خطر هفته اول، در هفته دوم به مدت 6روز در قالب پشتیبانی عمومی در خدمت بیماران کرونایی باشیم و اصل کار درمان و کنترل برعهده دوستان درمانی دانشگاه علوم پزشکی باشد.

انتهای پیام
captcha