جهش تولید؛ حرکتی هوشمندانه به سوی شکوفایی اقتصادی و علمی کشور
کد خبر: 3888227
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

جهش تولید؛ حرکتی هوشمندانه به سوی شکوفایی اقتصادی و علمی کشور

امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: جهش تولید در واقع حرکتی هوشمندانه به سوی شکوفایی اقتصادی و علمی کشور است.

جهش تولید؛ حرکتی هوشمندانه به سوی شکوفایی اقتصادی و علمی کشور

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: جهش تولید در واقع حرکت به سوی شکوفایی اقتصادی و علمی کشور است.
وی افزود: نامگذاری سال ۹۹ همچنین بیانگر این است که نه تنها به تولید رونق می‌بخشیم بلکه یک جهش بسیار چشمگیر در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، نظامی، علمی برای رسیدن به تمدن اسلامی را خواهیم داشت.
این مسئول گفت: سال جدید گرچه با سختی و مشکلات ناشی از ویروس کرونا آغاز شده اما نویدبخش پیروزی ملت ایران و مدافعان حریم سلامت بر مشکلات است .
ایمانی بیان کرد: نامیدن سال ۹۹ به نام سال جهش تولید در حالی که ملت بزرگ ایران یکی از سخت‌ترین دوران تحریم‌های ظالمانه آمریکا را سپری می‌کند بیانگر عزم مستحکم رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت رشید و سلحشور ایران برای ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویی‌های استکبارجهانی و صهیونیست بین‌الملل به رهبری آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه فردیس افزود: ملت ایران طی چهار دهه نشان داده که همه تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در این مقطع تاریخی که استکبار و صهیونیست و ارتجاع دست به دست هم داده و جنگ احزابی سخت را برای این ملت آزاده تدارک دیده‌اند مردم ما همچون کوهی سرافراز و سربلند ایستادگی و مقاومت خواهند کرد و همه هوش و توان و استعداد خود را به میدان خواهد آورد بر سختی‌ها و دشواری‌ها غلبه خواهد کرد.
وی گفت: آینده روشنی که رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره به ملت بزرگ ایران نوید می‌دهد با عملیاتی ساختن شعار این سال‌ها تبلور خواهد یافت، در سال ۹۸ با وجود تحریم‌ها مردم و مسئولان توانستند اقتصاد بدون نفت را تجربه کنند ضمن آنکه ده‌ها شرکت تولیدی دوباره فعال شدند.

انتهای پیام
captcha