زندان‌های آذربایجان‌غربی در آرامش هستند
کد خبر: 3888021
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

زندان‌های آذربایجان‌غربی در آرامش هستند

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: با تمهیدات اتخاذ شده تمامی زندان‌های استان در سلامت و آرامش بوده و موضوع پیش آمده در یکی از زندان‌های استان با درایت و هوشیاری کامل عوامل مجموعه زندان بلافاصله خنثی شده است.

زندان‌های آذربایجان‌غربی در آرامش هستندحمزه بروجنی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر وجود ناآرامی در زندان‌های استان، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده تمامی زندان‌های استان در سلامت و آرامش بوده و موضوع پیش آمده در یکی از زندان‌های استان با درایت و هوشیاری کامل عوامل مجموعه زندان بلافاصله خنثی شده است.

وی ضمن قدردانی از عوامل انتظامی و امنیتی افزود: سربازان اصلاح و تربیت با اقتدار و هوشیاری بر تمامی موضوعات امنیتی که باعث آرامش روانی جامعه بوده اشرافیت کامل دارند و اجازه هیچگونه اقدام شیطنت آمیز را به معاندان نخواهند داد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به مرخصی چهار هزار زندانی استان ادامه داد: این افراد در راستای مقابله با کرونا و پیشگیری از این بیماری در مرخصی هستند و در صورت وجود شرایط لازم بر تعداد این افراد افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین ضدعفونی زندان‌ها با رعایت اصول بهداشتی همه روزه انجام شده و از زندانیان نیز تست تب‌سنی انجام می‌گیرد تا احتمالاً در صورت وجود مشکلی فوراً به مراکز بهداشتی معرفی شوند.

بروجنی با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف باید برای اجرای این مصوبات تلاش کنند تا ویروس کرونا در کشور ریشه‌کن شود.

 

انتهای پیام
captcha