بانوان در گام دوم انقلاب نقش تمدن‌ساز دارند
کد خبر: 3887805
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

بانوان در گام دوم انقلاب نقش تمدن‌ساز دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گام دوم انقلاب مرحله خودسازی و جامعه‌ پردازی و تمدن است و بانوان ایران در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای دارند.

بانوان در گام دوم انقلاب نقش تمدن‌ساز دارندحجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی از زمان شکل‌گیری نهضت بزرگ امام خمینی(ره) تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس‌ از آن در دوران دفاع مقدس و سپس سازندگی و در عرصه‌های گوناگون کشور از جمله در راهپیمایی‌ها، انتخابات‌ها و همچنین در ساختن ایرانی اسلامی در همه ابعاد آن نقشی ارزنده و مؤثر داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: در ارتباط با کارآمدی بانوان در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و...تأثیرات زنان و بانوان ایرانی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: درحرکت‌های جهادی و اقدامات ارزنده و فراز و نشیب‌های انقلاب ما، زنان از افراد پیشگام جامعه بوده‌اند؛ تا جایی که بینان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، از زنان به‌عنوان رهبران نهضت یاد می‌کنند و می‌فرمایند: «از دامن زن مرد به معراج رود».

وی تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی وابسته به پیش‌قدمی و تحول زنان است و به تعبیر مقام معظم رهبری، در گام دوم انقلاب که مرحله خودسازی و جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی است، توجه به جامعه بزرگ زنان ایران اسلامی در خصوص نقش‌آفرینی‌هایشان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امری ضروری و مهم است.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی وابسته به پیش‌قدمی زنان است و آنان بودند که دسیسه دشمنان را در حمله به حریم عفاف و حیا و تخریب نظام خانواده با گسست سنگین مواجه کردند.

وی در پایان با بیان این‌که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نفس گرم مادرانه و شور و عاطفه‌ همسری و عظمت غیرقابل‌انکار زنان مسلمان، بسیار تأکید کرده‌اند، اظهار کرد: گام دوم انقلاب، مرحله هویت بخشی به زنان است و بانوی ارزشمند ایرانی در گام دوم انقلاب با عزمی جزم‌تر مسیر تمدن نوین اسلامی را تا رسیدن به مرزهای مطمئن ظهور، دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha