برگزاری مسابقه کتابخوانی در کاشان
کد خبر: 3887772
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
ویژه دانشجویان؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی در کاشان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به‌منظور تشویق دانشجویان و ترویج فرهنگ مطالعه، از پنج کتاب پنجره چوبی، پنجشنبه فیروزه‌ای، خون دلی که لعل شد، روزی که شهید شدم و یادت باشد مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عباسعلی اکبرزاده مرشدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از برگزاری مسابقه کتابخوانی خبر داد و گفت: به‌منظور تشویق هرچه بیشتر دانشجویان و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، پنج کتاب، پنج مسابقه و 15 جایزه ارزنده هدیه معاونت فرهنگی و دانشجویی این واحد برای دانشجویانی است که با مطالعه کتاب‌های پنجره چوبی، پنجشنبه فیروزه‌ای، خون دلی که لعل شد، روزی که شهید شدم و یادت باشد، می‌توانند در مسابقه حضوری که پس از ایام نوروز برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

وی بیان کرد: به نفرات اول برگزیده در هر کتاب 500 هزار تومان، نفرات دوم هر کتاب 300 هزار تومان و نفرات سوم هرکتاب 100 هزار تومان اعطا خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همچنین به برگزاری مسابقه هنری «کرونا، فرصت‌ها و تهدیده» اشاره کرد و گفت: این مسابقه در چهار بخش ویژه کودکان، مقطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاه برگزار می‌شود که ویژه دانش‌آموزان سما، فرزندان همکاران و دانشجویان است.

اکبرزاده مرشدی ادامه داد: شرکت کنندگان در چهار قسمت خاطره، داستان، دلنوشته و شعر تا 15 فروردین‌ماه فرصت دارند آثار خود را به آی دی @Akbarzde_iaukashan ارسال کنند که به برگزیدگان هدایای ارزنده نقدی تقديم خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در پایان، سه ختم گروهی قرآن مجید به صورت مجازی توسط بیش از 70 تن از دانشجویان، استادان و کارکنان را طی روزهای اخیر از دیگر فعالیت‌های این مجموعه بیان کرد.

جواد دهقانی آرانی
انتهای پیام
captcha