برگزاری اعیاد نیمه‌ شعبان در هیئت مجازی اوقاف البرز
کد خبر: 3887534
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

برگزاری اعیاد نیمه‌ شعبان در هیئت مجازی اوقاف البرز

مدیرکل اوقاف وامور خیریه البرز از برگزاری ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه در هیئت مجازی این اداره خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در درگاه مجازی امامزادگان شاخص استان البرز به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های‌ اعیاد نیمه شعبان در هیئت مجازی اوقاف البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور شورای تأمین و ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌هایی که منجر به تجمع می‌شود، اداره کل اوقاف استان هیات مجازی را برای جلوگیری از قطع ارتباط فرهنگی با جامعه راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد شعبانیه، افزود: برنامه‌های مختلفی به مناسبت اعیاد شعبانیه در هیات مجازی استان تدوین شده که اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های اعیاد شعبانیه در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه این هفته برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه‌ها در درگاه مجازی امامزادگان شاخص استان البرز به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش همه باید برای اقدامات پیشگیرانه از کرونا باشد، گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان و رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شاهد ریشهکن شدن هرچه زودتر ویروس کرونا در کشور باشیم و سلامتی کامل به جامعه برگردد.

انتهای پیام
captcha