ارتش تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است
کد خبر: 3887356
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ارتش تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است

امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه‌کن شدن این ویروس و تا آخرین نفس در کنار مردم ولایت‌مدار ایستاده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شکاری ترابری شهید عباس دوران با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های بسیار گسترده ارتش در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تا ریشه‌کن شدن این ویروس و تا آخرین نفس در کنار مردم ولایت‌مدار ایستاده است.

وی با اشاره به سابقه آمریکا در فاجعه هیروشیما و ناکازاکی و جنگ ویتنام، افزود: جنایت‌های آمریکا سابقه تاریخی دارد و آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ توطئه‌ای علیه ایران فروگذار نخواهد کرد و جنایات و فتنه‌های شیطان بزرگ در تاریخ به ثبت رسیده است ولی ارتش در همه حوزه‌ها آماده مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی است.

نصیرزاده در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، تصریح کرد: امروز تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، مقاوم بودن در برابر مشکلات و تلاش شبانه‌روزی و جهادگرانه است.

وی با بیان اینکه باید همگی برای رسیدن به هدف اصلی با سرعت کار کنیم و زمان نشناسیم، ادامه داد: پایگاه شهید دوران به دلیل ظرفیت‌های متعدد از جمله داشتن پرنده‌های مختلف، مأموریت‌های ویژه و نیرو‌های متخصص و متعهد می‌تواند در بحث جهش تولید جزو مصادیق بارز باشد.

یادآور می‌شود، آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شکاری ترابری شهید عباس دوران با حضور امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار و طی حکمی، امیرسرتیپ خلبان مسعود جعفری به فرماندهی پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد.

مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha