زمان برپایی هیچ کدام از مسابقات بین‌المللی قرآن تعیین نشده است
کد خبر: 3886002
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
مهدی قره‌شیخلو:

زمان برپایی هیچ کدام از مسابقات بین‌المللی قرآن تعیین نشده است

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از به تعویق افتادن مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف در فروردین‌ماه به دلیل شیوع کرونا در جهان خبر داد و گفت: زمان هیچ کدام از چهار رقابت بین‌المللی قرآن لغوشده مشخص نیست.

لغو چهار رقابت بین‌المللی قرآن در پی شیوع کرونا

مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در اغلب کشورهای دنیا، گفت: مانند مسابقات بین‌المللی قرآن در ایران، فروردین‌ماه زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در کشورهای مختلف نیز هست و علاوه بر ایران، مسابقات چهار کشور مالزی، روسیه، اردن و کویت نیز در فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزارکنندگان این رقابت‌ها پس از جمع‌بندی به این‌ نتیجه رسیده‌اند که به دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزاری آن را به تعویق بیندازند و هیچ‌ یک از این کشورها زمان جدیدی برای برگزاری مسابقات خود اعلام نکرده‌اند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به برگزاری مسابقات دیگری در اردیبهشت‌ و خردادماه نیز اشاره و تصریح کرد: منتظریم که این رقابت‌ها نیز تعیین تکلیف شود. مسلم است که باید دعا کنیم تا این مشکل هرچه زودتر از کل جهان برطرف شود و مردم از این ویروس منحوس خلاصی یابند.

قره‌شیخلو در مورد نحوه اطلاع از لغو مسابقات دیگر کشورها و نامه‌نگاری احتمالی آن کشورها با متسابقان، گفت: خبر برخی از این لغوها را از ارتباطاتی که با نمایندگان فرهنگی کشورمان در این‌ کشورها داریم یا ستاد برگزاری آن مسابقات دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha