30 شاعر در مدح حضرت امیر خواندند
کد خبر: 3884131
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

30 شاعر در مدح حضرت امیر خواندند

همزمان با سیزدهم رجب، عصر شعر مجازی در مدح و ستایش مولا امیرالمؤمنین علیه السلام برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از فارس، مزمان با سیزدهم رجب، عصر شعر مجازی در مدح و ستایش مولا امیرالمؤمنین علیه السلام برگزار شد.

در این عصر شعر که با توجه به فراگیری بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار شد شاعران برجسته کشور و شهر مقدس قم به شعرخوانی پرداختند.

قریب به ۳۰ تن از شاعران در این عصر شعر مجازی، اشعارشان را به صورت فایل صوتی در دو پیام رسان تلگرام و ایتا برای مخاطبان به اشتراک گذاشتند.

اسامی شاعران به ترتیب بارگذاری اشعارشان در کانال عبارتند از سید محمد جواد شرافت، سیدجواد میرصفی، حامد حجتی، میثم داودی، عباس همتی، لیلا رجایی، محمد مهدی خانمحمدی، سید حمید رضا برقعی، محمد رفیعی، سیمین قربانی، سیدعلی نقیب، محمد میرزایی بازرگانی، هادی قاسمی، علی اصغر شیری، سید محمد بابامیری، شهربانو طوسی، سید محمد علی علوی، عباس جواهری رفیع، محمد جواد الهی‌پور، احمد جواد نوآبادی، فاطمه سلیمان پور، حسن خسروی وقار، حجت الاسلام جواد محمدزمانی و محمد غفاری شاعران قمی این عصر شعر بودند.

همچنین سیده فاطمه موسوی از تهران، مهدی جهاندار از اصفهان و محمد شکری‌فرد از تبریز مهمانان مجازی این برنامه بودند.

عصر شعر مجازی علوی به همت حوزه هنری استان قم در کانال ادبیات قم به نشانی @adabiatqom برگزار شد و با توجه به استقبال خوبی که از آن به عمل آمد، در آینده نیز اگر شرایط بحرانی ادامه پیدا کند می‌تواند اتفاق خوب و قابل قبولی برای برگزاری محافل ادبی باشد.

انتهای پیام
captcha