پیام رئیس جامعةالمصطفی(ص) در پی شیوع ویروس کرونا
کد خبر: 3881953
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

پیام رئیس جامعةالمصطفی(ص) در پی شیوع ویروس کرونا

رئیس جامعةالمصطفی(ص) العالمیة گفت: حوادث جاری و به ویژه انتشار بیماری ویروسی اخیر، از مصادیق ابتلا و امتحان الهی است و ان شاء الله این مشکل هم با توکل بر خدای بزرگ و با تدبیر و درایت مسئولان و مراقبت‌های مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی، در پی شیوع بیماری ویروسی و حوادث اخیر، پیامی را منتشر کرد که به شرح ذیل می‌باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«والصابرین فی البأساء والضراء و حین البأس اولئک الذین صدقوا»
برادران و خواهران گرامی، دانش پژوهان و اساتید و همکاران عزیز جامعةالمصطفی (ص)
با گرامیداشت حلول ماه مبارک رجب، ماه ذکر و دعا و صیام و قیام، صحت و سلامت و توفیق روزافزون شما را از محضر ربوبی مسألت دارم و با ملاحظه شرایط کنونی، نکاتی را تقدیم می‌کنم.

۱. حوادث جاری و به ویژه انتشار بیماری ویروسی اخیر، از مصادیق ابتلا و امتحان الهی است و ان شاء الله این مشکل هم با توکل بر خدای بزرگ و با تدبیر و درایت مسئولان و مراقبت‌های مردم برطرف خواهد شد. در این شرایط، حفظ آرامش و مراعات نکاتی که از جانب مجاری ذی ربط ارائه می‌شود، ضروری است.

۲. پوشیده نیست که انقلاب اسلامی و مردم عزیز ما بیش از هر زمان دیگر، آماج یک جنگ رسانه‌ای و روانی قرار گرفته اند. خنثی کردن این تهاجم و عبور سرافرازانه از آن، بر تجربه انقلابی جامعه ما خواهد افزود و دست دشمن را از این ترفند نیز خالی خواهد کرد. بهترین راهکار خنثی کردن این جنگ روانی، بی اعتنایی به آن و حفظ آرامش اجتماعی و اعتماد به نهاد های رسمی و مسئول است.

۳. از اولین ساعات اعلام این خبر، مسئولان المصطفی در جلسات رسمی تصمیم گیری در استان حضور پیدا کرده و با هماهنگی دیگر نهادها و مطابق با تصمیمات ستاد ویژه این موضوع اقدام نموده اند و ان شاء الله از این پس هم این هماهنگی و همکاری ادامه خواهد یافت.

۴. به صورت فوق العاده جلسه شورای المصطفی تشکیل شد و این موضوع را در دستور کار قرار داد و تصمیمات لازم اخذ و به بخش‌های مرتبط ابلاغ شد.

۵. با توجه به ضرورت پیش بینی‌های لازم برای روز های آینده، به عرض می‌رسد که همکاران عزیز در بخش‌های اداری المصطفی فداکارانه و با آمادگی و هوشیاری لازم در محل خدمت حضور خواهند داشت.

۶. با توجه به گزارش حسابرسی در امسال و سال‌های گذشته و تأکید نهاد های بالادستی، ضرورت داشت که ساعت حضور کارکنان سازمان حسب ضوابط ابلاغی اصلاح شود. به همین جهت در روز های گذشته این موضوع طی ابلاغیه‌ای به اطلاع همکاران عزیز رسید. از آن جا که اینک در شرایط خاصی قرار داریم، به همکاران گرامی در منابع انسانی عرض می‌کنم که اجرایی سازی این ابلاغیه به سال ۹۹ موکول شد. 

۷. با برنامه ریزی صورت گرفته توسط معاونت آموزش و واحد فناوری اطلاعات المصطفی، زیرساخت لازم جهت ارائه دروس به صورت غیرحضوری فراهم شده و طی دو روز گذشته به صورت آزمایشی در یکی از مجتمع‌ها اجرا شد و به یاری خداوند، در هفته آینده نسبت به توسعه آن به دیگر مجتمع‌ها نیز اقدام خواهد شد. امیدواریم تا پایان هفته آینده بخش مهمی از دروس المصطفی به صورت غیرحضوری به دانش پژوهان عزیز تقدیم شود.

در پایان، همه شما عزیزان را در ایام و لیالی نورانی ماه رجب به بهره گیری از این ماه معنوی و توجه به قدرت لایزال الهی و دعا برای رفع مشکلات سفارش می‌کنم. عنایات و الطاف حضرت، ولی عصر (عج) شامل حال همه شما باد.

و الحمدلله علی کل حال
علی عباسی

انتهای پیام
captcha