اعتماد مردم به جوانان انقلابی در انتخابات نشانه‌ ولایتمداری ملت است
کد خبر: 3881857
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

اعتماد مردم به جوانان انقلابی در انتخابات نشانه‌ ولایتمداری ملت است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز مجلس جوان، پرنشاط و انقلابی را مقدمه تشکیل دولت جوان انقلابی مدنظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اعتماد مردم به جوانان انقلابی در این دوره از انتخابات نشانه‌ ولایتمداری ملت شریف ایران اسلامی است.

اعتماد مردم به جوانان انقلابی در انتخابات نشانه‌ ولایتمداری ملت است

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، مهدی عسگری، نماینده منتخب مردم استان البرز در حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، هشتم اسفند با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.
آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در این دیدار ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی استان البرز، برای وی آرزوی توفیق در انجام مسئولیت بزرگی که از طرف مردم به او واگذارشده را خداوند متعال درخواست کرد.
وی با اشاره به فرصت صدروزه باقی‌مانده تا شروع مجلس یازدهم، تأکید کرد: از فرصت باقی‌مانده برای شناخت وظایف خطیر نمایندگی مردم استفاده کنید.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: از تجربیات و ایده‌های رقبای انتخاباتی و نمایندگان سابق مجلس برای برنامه‌ریزی‌های آینده بهره‌مند شوید.
این مسئول در بخش دیگری ضمن تبیین شرایط جامعه، بر استفاده از فرصت خدمت به مردم تأکید کرد.
وی مجلس جوان، پرنشاط و انقلابی را مقدمه تشکیل دولت جوان انقلابی مدنظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اعتماد مردم به جوانان انقلابی در این دوره از انتخابات نشانه‌ی ولایتمداری ملت شریف ایران اسلامی است.
امام‌جمعه کرج در پایان بابیان اینکه مجلس جوان انقلابی توانایی تغییر شرایط کشور را دارد، بر لزوم حضور گسترده‌ی مردم در دور دوم انتخابات و انتخاب نماینده اصلح تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha