همایش‌های بنیاد شهید یزد لغو شد
کد خبر: 3881711
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

همایش‌های بنیاد شهید یزد لغو شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بر لغو برنامه‌های مختلف که به‌صورت همایشی در سطح استان برگزار می‌شود و سلامتی جامعه ایثارگری را به خطر می‌اندازد، تأکید کرد.

همایش‌های بنیاد شهید یزد لغو شدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین علمدار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 7 اسفندماه در نشست شورای معاونان این نهاد با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور که بسیاری از کشورهای جهان را هم درگیر کرده است، بر لزوم همکاری همگانی برای ریشه‌کنی این ویروس خطرناک تأکید کرد.

وی افزود: تمهیدات در این خصوص انجام‌ شده و با تهیه اقلام لازم از قبیل مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک، دستکش و لیوان‌های یک‌بارمصرف و... و همچنین بازگشت به حضور و غیاب سنتی و عدم استفاده از کارتکس، پیشگیری‌های لازم انجام‌ شده است.

علمدار با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی اظهار کرد: این بیماری یک بیماری تنفسی است که از طریق تماس با اشخاص یا اشیاء آلوده منتقل می‌شود و باید با رعایت نکات ایمنی، خطر سرایت آن را کاهش داد.

معاون توسعه بنیاد یزد تصریح کرد: دستورالعمل‌های جدید بهداشت‌کاری در سطح ادارات و کلیه‌ی فضاهای کاری را برای صیانت از کارکنان و ارباب‌رجوع بر اساس استانداردهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت باید موردتوجه قرار گیرد.

یادآور می‌شود در این نشست بر لغو برنامه‌های مختلف که به‌صورت همایشی در سطح استان برگزار می‌شود و سلامتی جامعه ایثارگری را به خطر می‌اندازد، تأکید شد و معاونت بهداشت و درمان مأمور رسیدگی به مسائل درمانی و مایحتاج ایثارگران به‌ویژه والدین شهدا، جانبازان نخاعی و شیمیایی در این خصوص شد.

انتهای پیام
captcha