توزیع 10 هزار بروشور برای مقابله با کرونا در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 3881599
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

توزیع 10 هزار بروشور برای مقابله با کرونا در بقاع متبرکه البرز

مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: برای اطلاع‌رسانی بیشتر در بقاع متبرکه، ۱۰ هزار بروشور تبلیغاتی در خصوص بیماری کرونا چاپ و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

توزیع 10 هزار بروشور تبلیغاتی برای مقابله با بیماری کرونا در بقاع متبرکه البرز

علی علی‌اکبری، مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اوقاف البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم البرز همه روزه پذیرای خیلی کثیری از ارادتمندان وعلاقه‌مندان به ذریه پاک و مطهر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هستند.
وی افزود: به همین منظور ضدعفونی و استریل مرتب درهای ورودی و خروجی، دستگیره‌های ضریح مطهر، جامهری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، زائرسراها و تمام سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند، به مدیران بقاع متبرکه ابلاغ شده است.
این مسئول از دیگر این اقدامات را فعال‌شدن کفش‌داری‌ها برای نگهداری کفش‌های زائران عنوان کرد و گفت: در صورت نبود کفش‌داری نسبت به استریل‌کردن کیسه‌های کفش اقدام شود.
علی‌اکبری ادامه داد: باید از توزیع غذای نذری و نذورات فاقد بسته‌بندی تا زمان اعلام رفع خطر آلودگی عمومی جلوگیری شود و حتی الامکان ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده به صورت رایگان در دسترس زائران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های تبلیغات محیطی بقاع متبرکه به منظور آگاهی‌بخشی عمومی برای کاهش و جلوگیری از انتشار این بیماری استفاده بهینه می‌شود، گفت: برای اطلاع‌رسانی بیشتر در بقاع متبرکه استان ۱۵ بنر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از شیوع این بیماری چاپ و نصب شده است.همچنین قرار است ۱۰ هزار بروشور تبلیغاتی در خصوص این بیماری چاپ و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha