لغو برگزاری آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن در همدان
کد خبر: 3881596
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا|

لغو برگزاری آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن در همدان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله شفاهی، هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

لغو برگزاری آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن در همدانمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مرحله شفاهی، هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در همدان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: بخش شفاهی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت قرار بود، جمعه ۹ اسفند ماه، با حضور ۴۲۰ داوطلب در همدان برگزار شود.
وی اضافه کرد: زمان جایگزین برگزاری این دوره از مسابقات در دو بخش «حفظ قرآن کریم» و «طرح تشویقی» با توجه به شفاف شدن شرایط و وضعیت فعلی مشخص نیست تا اینکه شرایط به حالت عادی بازگردد.
جمالی با اشاره به اینکه لغو مسابقات طبق دستور ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت بوده است، گفت: به دلیل افزایش نگرانی‌ها درخصوص شیوع ویروس کرونا این مسابقات تا اطلاع ثانوی لغو شده و زمان جایگزین آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha