تعطیلی مؤسسات و مراکز قرآنی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3881234
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

تعطیلی مؤسسات و مراکز قرآنی چهارمحال‌وبختیاری

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی چهارمحال‌وبختیاری تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه به مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن و تشکل‌های قرآنی توصیه کرده‌ایم که فعالیت‌های خود را تعطیل کنند، اظهار کرد: به این مجموعه‌ها توصیه شده که برای پیشگیری از شیوع کرونا و تا برقرار شدن وضعیت عادی، فعالیت‌های این مراکز متوقف شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزشی قرآنی تابع مدارس است و مدارس تا پایان هفته جاری تعطیل هستند، ادامه داد: بر این اساس، هر مؤسسه یا خانه قرآن با در نظر داشتن شرایط، می‌تواند به فعالیت ادامه دهد و یا فعالیت خود را تا بازگشتن به اوضاع عادی متوقف کند.

تقی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا برای ضدعفونی کردن مکان‌های تشکیل کلاس‌های قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی تمهیدی اندیشیده شده است، گفت: این موضوع باید از سوی مسئولان استان اعلام شود و دانشگاه علوم پزشکی نیز تا کنون دستورالعملی در این خصوص به ما نداده است.

همچنین، فلورا زرافشانی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: تمام مراکز جامعةالقرآن استان بر اساس تصمیم مرکز جامعةالقرآن، تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، ضمن اینکه، مؤسسات و خانه‌های‌ قرآنی تحت نظارت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید فعالیت خود را متوقف کنند.

وی با اشاره به ضرورت تعطیلی مؤسسات و خانه‌های قرآنی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: این مطلب از طریق پیامک به مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی اعلام خواهد شد، ضمن اینکه در پیامک‌های جداگانه، نکات بهداشتی و به ویژه ضرورت اقدام برای ضدعفونی به مدیران مجموعه‌های قرآنی یادآوری می‌شود.

انتهای پیام
captcha