«شاهرگ» سریالی ویژه‌ ماه رمضان
کد خبر: 3881079
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

«شاهرگ» سریالی ویژه‌ ماه رمضان

«شاهرگ» سریالی به کارگردانی سیدجلال اشکذری در ژانر دفاع مقدس است که به مناسبت ماه مبارک رمضان مراحل تولیدش را پشت سر می‌گذارد.

سیدجواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون، به ایکنا خبر داد: «شاهرگ» عنوان یک سریال دفاع مقدسی به کارگردانی سیدجلال اشکذری است که من هم در آن به عنوان بازیگر حضور دارم. محمدرضا  شفیعی، تهیه‌کنندگی این سریال ۳۰ قسمتی را برعهده دارد و هر قسمت 45 دقیقه است و برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید می‌شود.

وی افزود: این سریال داستانی دفاع مقدسی دارد که کریم لک‌زاده آن را نوشته است. نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی و مژگان اخلاقی در این مجموعه تلویزیونی نقش‌آفرینی می‌کنند.

خلاصه سریال به این شرح است: «در سال‌های ناآرام پس از انقلاب در سال ۶۰ گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده می‌شوند. این گروه مسئولیت بزرگی را برعهده دارند، زیرا عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.» این مجموعه نمایشی در تهران و شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین رفته است.

سایر عوامل این سریال عبارت‌اند از: مدیر تصویربرداری، رضا شیخی؛ مدیرتولید، سامان شعشعه؛ مدیر برنامه‌ریزی، امیرسلیمانی؛ دستیار اول کارگردان، ماکان رضایی پور؛ صدابردار، فرشید احمدی؛ طراح گریم، مرتضی کهزادی؛ طراح صحنه، علی مربی؛ طراح لباس، مهناز نوروزی؛ منشی صحنه، مژگان تمجیدی؛ عکاس، رز ارغوان؛ مشاور رسانه، زهرا دمزآبادی و مجری طرح، مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا.
انتهای پیام
captcha