جشن ملی مردم استان فارس در پنجاه قاب تصویری به نمایش گذاشته شد
کد خبر: 3880936
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

جشن ملی مردم استان فارس در پنجاه قاب تصویری به نمایش گذاشته شد

مدیركل صدا و سیمای فارس با بیان اینكه خدمات‌ رسانه‌ای این مركز برای برگزاری انتخابات در 36 شهرستان استان انجام شد، گفت: جشن ملی مردم فارس در 50 قاب تصویری به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدتقی سهرابی، مدیركل صدا و سیمای فارس امروز، 4 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: در روز دوم اسفند‌ماه، روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صدا و سیما با به‌کارگیری بخش عمده­ای از توان تجهیزاتی و نیروی انسانی خود توانست خدمات رسانه­ای خود را به 36 شهرستان استان گسترش دهد.

وی با بیان اینكه جشن ملی مردم فارس در 50 قاب تصویری به نمایش گذاشته شد، گفت: صدا و سیمای فارس به خوبی توانست این ماموریت را انجام دهد.

سهرابی ادامه داد: ۳۵۰ نیروی فنی، رسانه‌ای و خبری موفق شدند در قالب ۱۲ قاب زنده تلویزیونی برنامه‌های متنوعی را پخش و لحظه لحظه حضور با شکوه مردم را از ۳۸ نقطه استان با بهره­مندی از ارتباط ماهواره­ای و اینترنتی منعکس کنند.

مدیركل صدا و سیمای فارس افزود: در حوزه رادیو نیز ۱۵ساعت برنامه زنده در قالب­های مختلف برنامه­های رادیویی که با به‌کارگیری بیش از ۶۰ خبرنگار مستقر در شیراز و خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها حماسه حضور مردم استان فارس را در چهل و یکمین سالگرد انقلاب پوشش داد.

وی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی فوری در تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مردم در هنگام برگزاری انتخابات گفت: معاونت خبر و فضای مجازی این مرکز هم با بهره­گیری از همکاران این حوزه خبر و اطلاعات مورد نیاز مردم را قالب هر نیم ساعت یک بخش خبری منتشر کند. اعزام ۶ تیم خبری در نقاط مختلف شهر شیراز و ۷۵ خبرنگار آزاد و رابط خبری با حضور در بین مردم از اقدامات حوزه خبر و برنامه­های سیاسی این واحد است.

سهرابی گفت: ستاد انتخابات این مرکز از ابتدای امسال فعال شد و با تشکیل اتاق فکر به ارائه سوژه‌یابی و
ایده‌پردازی پرداخت که نتیجه آن تولید ۴۴۶ ساعت معادل بیش از ۲۶هزار دقیقه برنامه‌سازی شد. این برنامه‌ها در قالب ۲۴۵۰ برنامه مختلف از آبان‌ماه تا روز انتخابات از حوزه­های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی پخش شد.

مدیر کل صدا و سیمای فارس  نقش معاونت فنی در پشتیبانی از واحدهای تولیدی این مرکز را تشریح کرد و افزود: برقراری ارتباط زنده اینترنتی در یک فضای امن و مطمئن به‌همت حوزه فنی این مرکز راه‌اندازی شد که سبب برقراری ارتباط زنده تصویری با خبرنگاران، فرمانداران و شعب اخذ رای در بیش از چهل نقطه استان شد.

وی گفت: این معاونت همچنین با برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر بیش از 10 گروه فنی را در نقاط مختلف استان مستقر کرد تا زمینه پوشش این رویداد ملی فراهم شود.

سهرابی در پایان یادآور شد: رسانه استانی به‌زودی با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق با بهره‌گیری از کارکنان سخت کوش و فعال، به استقبال نوروز خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha